کد خبر : 73670

وعده جدید به سیاوش یزدانی : دو سه ماه دیگر به استقلال بر می گردی

وعده جدید به سیاوش یزدانی : دو سه ماه دیگر به استقلال بر می گردی

سیاوش یزدانی از آنچه برایش رخ داده بسیار غمگین است. هر چند که جای شکرش برای این بازیکن باقی است که می‌تواند به ملوان برود و در لیگ یک بازی کند تا احتمالاً یکی از مسافران جام جهانی هم باشد.

به گزارش ایران ورزشی، بدون شک اگر یزدانی بدون تیم بماند، حضورش در تیم ملی هم منتفی خواهد شد اما ظاهراً باشگاه ملوان بندرانزلی می‌تواند بعد از محمدحسین مرادمند که دیروز خود را به سران نظامی این باشگاه معرفی کرد، یزدانی را هم به خدمت بگیرد.

احتمالاً امروز انتقال یزدانی به این باشگاه قطعی خواهد شد و این مدافع قراردادش را به ثبت خواهد رساند. در این میان اما مسئولان باشگاه استقلال همچنان به مدافع سابق خود وعده‌هایی می‌دهند که یزدانی را یاد   ابتدای فصل می‌اندازد. همان روزها که مدیرعامل و سرمربی استقلال به او گفتند اجازه نمی‌دهیم سرباز شوی!

این بار نیز به یزدانی گفته شده بعد از دو ماه بازی در تیم ملوان، اگر در آزمون دکتری قبول نشدی،  به طور قرضی به استقلال باز می‌گردی. اینکه وعده داده شده تا چه اندازه صحت داشته باشد در همان ایام مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه تیم‌های نظامی معمولاً بازیکنی را به طور قرضی به تیمی نمی‌دهند خیلی بعید است که مدیران باشگاه استقلال بتوانند این وعده خود را هم عملی کنند. با این حال اگر هم حتی یک درصد احتمال بازگشت یزدانی وجود داشته باشد باید تا روز رقم خوردن این ماجرا صبر کرد. فعلاً یزدانی سرباز است و نمی‌تواند در تیم غیرنظامی فوتبال بازی کند.

جالب است که مدیران باشگاه استقلال در تماسی که با یزدانی داشته‌اند حتی به این بازیکن گفته‌اند که هم با ملوان جشن قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را می‌گیری و هم با استقلال! باید دید که سرانجام این وعده‌ها چه خواهد شد و آیا باشگاه استقلال می‌تواند این بازیکن را به اردوی تیم خود بازگرداند یا اینکه یزدانی باید تا پایان دوران سربازی در خدمت باشگاه ملوان باشد؟!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها