کد خبر : 73658

فرهاد رفیق قدیمی ام است ولی من طرف سیاوشم

فرهاد رفیق قدیمی ام است ولی من طرف سیاوشم

بازیکن اسبق استقلال گفت: چون سیاوش یزدانی از فرهاد مجیدی و مدیرعامل استقلال اسم برده و آنها را متهم کرده که این مشکل را برایش به وجود آوردند آنها هم باید بیایند و حقیقت را به مردم بگویند.

به گزارش خبرورزشی، علی لطیفی، مهاجم اسبق استقلال و هم تیمی فرهاد مجیدی در خط حمله این تیم در سال ۱۳۷۹ در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره مصاحبه اخیرش که از سیاوش یزدانی خواسته بود آنهایی که باعث بروز این مشکل برایش شده اند را لو بدهد، اظهاراتی را مطرح کرد.

شما در گفت‌وگوی قبلی‌تان با خبر ورزشی از سیاوش یزدانی خواستید اسامی آنهایی که به او قول داده بودند کار سربازی اش درست می‌شود را بگوید. دیدید درتلویزیون چطور افشاگری کرد؟

من این حرف‌ها را روزی به شما گفتم که هنوز سیاوش یزدانی حرف نزده بود. اصلا نمی‌دانستم که می‌خواهد مصاحبه کند یا نه! من روی تجربه ام گفتم که مطمئنم افرادی درون باشگاه به او قول و وعده داده‌اند که برو ‌جلو و خیالت راحت باشد. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. ولی حالا که سیاوش از سردار و فرهاد مجیدی اسم آورده شرایط فرق می‌کند.

چطور؟

حالا اگر سردار آجرلو و فرهاد مجیدی در این اتفاق نقشی نداشته اند باید بیایند و از خودشان دفاع کنند و یا اینکه بیایند بگویند چرا چنین وعده‌هایی به سیاوش یزدانی و مرادمند دادند. هوادار حق دارد بفهمد در این میان چه کسی مظلوم واقع شده! آیا یزدانی بی‌دلیل علیه مجیدی و سردار موضع گرفته و یا حق دارد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

من الان با این صحبت‌ها از کسی حمایت نمی‌کنم، اما موضوع سربازی یزدانی و مرادمند بحثی است که همه آن را پیگیری کرده اند. چون آینده فوتبال این دو بازیکن به خصوص سیاوش یزدانی نابود شد. یک فوتبالیست در سن ۳۰ سالگی فقط یکبار می‌تواند در چنین شرایطی قرار بگیرد. شاید اگر یزدانی ۲۰ ساله بود به او می‌گفتیم تا جام‌جهانی بعد صبر کن، اما این دو نفر که ستون‌ها و بهترین‌های خط دفاع استقلال بودند و از عوامل موفقیتش به شمار می‌رفتند، حالا با شرایط خیلی بدی مواجه شدند.

به نظر شما سیاوش یزدانی باید این حرف‌ها را می‌زد؟

وقتی من خودم را جای سیاوش یزدانی یا هر بازیکن دیگری می‌گذارم و از طرفی یک نفر مثل سردار آجرلو آمده و به من گفته نگران نباش، حتماً به او اعتماد می‌کنم. با توجه به جایگاه نظامی‌که آجرلو داشته، اگر مدیرعامل باشگاه هم نبود یا اگر معاون باشگاه یا سرپرست تیم هم بود من به عنوان بازیکنی که شرایط یزدانی را داشته حرفش را با همه وجودم باور می‌کردم تا کارهای سربازی ام را حل و فصل کند. چون مطمئن بودم حرفش حرف است. اما متاسفانه امروزه در خیلی از ارگانهای کشور قانون جای خودش را به ریش سفیدی و یا پارتی بازی داده است. با این شرایط وقتی یک نفر مثل آجرلو می‌گوید ناراحت نباش، خیالم راحت می‌شود. چون این حرف را یک آدم عادی نزده.

فرهاد رفیق ۲۸ ساله ام است ولی من طرف سیاوشم/ چرا آجرلو و مجیدی از خودشان دفاع نمی کنند؟/ من هم بودم روی قول سردارن ظامی حساب می‎کردم

به نظر شما مجیدی و آجرلو در این ارتباط تا چه اندازه مقصر هستند؟

مادامی‌که این دو عزیز حرف نزنند، نمی‌توانیم قضاوت کنیم. ولی قاعدتاً دو یا سه نفر به این دو بازیکن گفته‌اند که کارتان را درست می‌کنیم وگرنه یک بچه هم این کار نمی‌کند که شش ماه بی تفاوت کنار بنشیند تا به روز اعزام به خدمت برسد. به خصوص سیاوش یزدانی که تحصیل کرده است و می‌خواهد در مقطع دکترا ادامه تحصیل بدهد.

پس شما به یزدانی حق می‌دهید؟

از بازیکن اسم نمی‌برم اما آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند همیشه در چنین شرایطی حتی اگر به ضررم هم تمام شود، کنار مظلوم می‌ایستم. پس این بار هم کنار این دو بازیکن می‌ایستم و از آنها که واقعاً در حقشان ظلم شده دفاع می‌کنم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم همانطور که در بحث دوپینگ، شرط بندی و مسائلی از این دست مثل فساد در داوری ورود می‌کنید، درباره موضوع سربازی هم پای کار باشید و یک بار برای همیشه این مشکل را برای فوتبالیست‌ها حل کنید. قطعاً صدای رسانه‌ها به گوش مسئولان می‌رسد.

حرف باقیمانده ای دارید؟

فرهاد مجیدی، رفیق ۲۸ ساله من است. پس در عالم دوستی من باید طرف فرهاد را بگیرم ولی اگر چنین حرفی را به سیاوش یزدانی زده اصلا کار درستی نکرده! اگر هم چنین نیست باید بیاید و از خودش دفاع کند. سردار آجرلو هم از مدیران قابل و تواناست ولی وقتی بحث حق و ناحق می‌شود چیزی جز حقیقت گویی مشکلات را حل نمی‌کند. رسانه‌ها، طرفداران استقلال و ما پیشکسوتان حق داریم بدانیم چرا به این دو بازیکن ظلم شد. لطفاً مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی که یزدانی آنها را متهم کرده، بیایند و روشنگری کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها