کد خبر : 73657

آیا دربی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

آیا دربی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

در حالی که حسن کامرانی‌فردبیرکل فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی از احتمال برگزاری دربی با حضور تماشاگران خبر داده بود اما غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم روایت متفاوتی از ماجرا داشت و به عنوان یکی از اعضای ستاده مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرد که در آخرین جلسه برگزارشده، صحبتی مبنی بر حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال انجام نشده و از طرف دیگر هیچ‌گونه نامه‌نگاری و مکاتبه‌ای هم از سوی فدراسیون انجام نشده است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه دبیرکل فدراسیون فوتبال، ساعاتی قبل و بعد از مصاحبه رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، وعده داده که دربی، انشالله با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی از فدراسیون فوتبال حاکی از این است که هنوز برگزاری دربی در تاریخ 26 اسفند با حضور هواداران نهایی نشده و شاید مانند چند بازی گذشته دو تیم مجوز حضور تماشاگران از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر نشود.

البته برخی خبرها حاکی از آن است که کرونا تنها دلیل بی تماشاگر بودن بازیها نیست و دلیل اصلی دیگری وجود دارد که بازیها بدون تماشاگر است. منتقدان فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی و حتی ستاد مقابله با کرونا معتقدند در حالیکه کنسرت ها با حضور تماشاگران و رعایت پروتکل ها برگزار می شود و اینکه سینماها و پاساژها باز هستند، دلیلی وجود ندارد که بازیهای فوتبال در فضای باز که مطمئنا خطر کمتری نسبت به سینماها و کنسرت ها دارند، بدون تماشاگر باشند. 

آخرین حضور تماشاگران در دربی به دیداری برمی‌گردد که 17 بهمن سال 98 برگزار شد و شاگردان فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی به تساوی 2-2 رضایت دادند و از آن تاریخ به بعد، در هیچکدام از 5 دربی برگزار شده، خبری از ورود تماشاگر به ورزشگاه آزادی نبوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها