کد خبر : 73472

وحید امیری را دو بار به کمیسیون پزشکی بردند

وحید امیری را دو بار به کمیسیون پزشکی بردند

کارت معافیت وحید امیری قانونی است و این بازیکن مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از سرباز شدن دو مدافع فیکس استقلال یعنی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی و غیبت این دو بازیکن در دیدار مقابل فجر سپاسی، هواداران، مدیران، بازیکنان و حتی یکی از اعضای کادر فنی استقلال موضع شدیدی نسبت به ستاره با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی گرفتند و مدعی شدند کارت معافیت وحید امیری مشکل دارد و مسئولان نظام وظیفه حالا که دو بازیکن اصلی ما را به سربازی فرستادند باید وضعیت معافیت امیری و سایر بازیکنان را هم بررسی کنند.

این موضوع سربازی بازیکنان پرسپولیس و استقلال به حدی جدی شد که در همه محافل فوتبالی و رسانه‌ها در مورد آن حرف زده می‌شود.

همانطور که چند روز قبل در خبرورزشی نوشتیم وحید امیری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در ادامه فصل ندارد. امیری چند سال پیش به خاطر مشکل پزشکی که برایش به وجود آمده بود، توانست معافیت بگیرد و کارت معافیت او کاملا قانونی است.

نکته جالب در خصوص معافیت وحید امیری این است که در همان زمان مسئولان نظام وظیفه این بازیکن را دو بار به کمیسیون پزشکی فراخواندند. نکته ای که در خصوص گرفتن معافیت پزشکی توسط امیری وجود دارد این است که ۴ پزشک متخصص او را در چند مرحله معاینه و مدارکش را بررسی کردند و سپس رای به معافیت وحید دادند.

طبق قوانین نظام وظیفه، امیری ابتدا با رفتن به یکی از بیمارستان‌های مورد تایید نظام وظیفه مورد معاینه قرار گرفت و بعد از آن به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه رفت. در آنجا هم ۳ پزشک متخصص و مورد اعتماد سازمان نظام وظیفه امیری را به صورت دقیق و در ۲ مرحله معاینه کردند و بعد از تایید مشکل پزشکی او و مدارکش، رای به معافیت این بازیکن بی حاشیه و البته توانمند دادند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها