کد خبر : 73339

باشگاه استقلال: فرهاد تا آخر فصل سرمربی ماست

 باشگاه استقلال: فرهاد تا آخر فصل سرمربی ماست

ازصبح دیروز تمرین استقلال تحت‌الشعاع اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند قرار داشت و احتمال جدایی این دو مدافع فضای نگران کننده‌ای را به وجود آورده بود. انتشار برخی خبرها درباره اعزام قطعی این دو بازیکن به خدمت سربازی نیز مزید برعلت شد تا سرمربی استقلال در حین تمرین تیمش بشدت نگران شود.

به گزارش ایران ورزشی، به گفته شاهدان فرهاد از همان لحظاتی که متوجه شد موضوع اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند وارد فاز تازه‌ای شده و احتمالات تازه‌ای وجود دارد که معافیت موقت آنها تأیید نشود، با مدیرعامل باشگاه و دیگر مسئولان گفت‌و‌گو کرد تا از صحت ماجرا مطلع شود.

پیامد این تماس‌ها اما منابع نزدیک به فرهاد مجیدی خبری عجیب را منتشر کردند. خبر این بود: اگر مرادمند و یزدانی به‌دلیل اعزام به خدمت سربازی از استقلال جدا شوند، او از سمتش استعفا خواهد داد! حتی درباره ناراحتی و عصبانیت سرمربی استقلال نسبت به این موضوع نیز خبرهایی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد آقا فرهاد بشدت از ماجرا دلخور است و توقع دارد سران باشگاه این موضوع سربازی مرادمند و یزدانی را به هر شکل ممکن به نفع باشگاه استقلال حل کنند.

خبر استعفای مجیدی بعد از واکنش‌های مثبت و منفی به این تصمیم تکذیب شد تا مشخص شود این ماجرا به شکل کاملاً مبهم در حال پیشروی است. باشگاه استقلال نیز این استعفا را در منافات با واقعیت‌ها می‌داند.

محمد مؤمنی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره موضوع استعفای فرهاد مجیدی این توضیحات را به ایران ورزشی داده است: «این خبر را جدی نگیرید. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خواهد بود. او مسئول اول کادرفنی باشگاه است و استقلال با او ادامه خواهد داد. برخی این شایعات را به نیت لطمه زدن به باشگاه مطرح کرده‌اند.» مؤمنی درباره اینکه چرا این شایعه در فضای رسانه‌ای دست به دست شده نیز این توضیح را داد: «این سؤال را از کسانی بپرسید که همیشه به‌دنبال بر هم زدن فضای آرام باشگاه استقلال هستند.» از مؤمنی درباره وضعیت سربازی مرادمند و یزدانی هم سؤال کردیم که عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال این پاسخ را ارائه کرد: «موضوع از سوی مسئولان باشگاه در حال پیگیری است. ان‌شاء‌الله اتفاقاتی رخ دهد که همه ما از آن سود ببریم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها