کد خبر : 73172

تغییر عقیده سرمربی پرسپولیس در مورد خرید جدید

تغییر عقیده سرمربی پرسپولیس در مورد خرید جدید

پرسپولیس جدا از جذب رامین رضاییان و احمد گوهری در خط دفاع و دروازه قصد داشت یک مهاجم خارجی برزیلی به‌نام کاسیانو که در لیگ پرتغال حضور داشت را جذب کند و همه چیز برای انتقال این بازیکن به جمع سرخ‌ها مهیا به نظر می‌رسید اما باشگاه پرتغالی رقم رضایتنامه این بازیکن را بالا برد و این انتقال مهیا نشد.

به گزارش ایران ورزشی، دو شب قبل رضا درویش در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: «دنبال این هستیم کادرفنی یک بازیکن دیگر که بازیکن آزاد خارجی می‌خواهد جذب کنیم. اگر این بازیکن از بازیکنان خودمان قابل‌تر باشد می‌خواهیم و دنبال این نیستیم فقط این پست را پر کنیم و باید بازیکنی باشد که شایسته باشد وگرنه بازیکنان خودمان حتی آنهایی که روی نیمکت هستند بسیار باآتیه هستند و در آینده خواهید دید مثمرثمر خواهند بود. اگر بازیکن خارجی شاخصی بتوانیم پیدا کنیم حتماً اقدام خواهیم کرد.»

با وجود این یحیی و مطهری به‌عنوان نفر اول و دوم کادر فنی پرسپولیس اصلاً به جذب بازیکن خارجی آزاد راغب نیستند. کادر فنی پرسپولیس اعتقاد دارد در این دو سال هر طور شده با هر کمبودی ساخته و با وصله پینه کردن ترکیب، شرایط را برای پیشروی به سوی موفقیت مهیا کرده‌اند. آنها حتی حاضرند با حضور تمام وینگرهای توانمندشان در ترکیب با سیستم 6-4 و بدون مهاجم نوک بازی کنند اما اقدام به خرید بازیکن خارجی آزاد نکنند.

یحیی و مطهری با وجود فشارهای زیاد افکار عمومی و حتی هوادارانی که مدام از آنها تقاضای مهاجم خارجی می‌کنند با دوراندیشی فشارهای بعد از جذب بازیکن خارجی را در نظر گرفته و اصلاً حاضر نیستند تن به این اقدام دهند. آنها معتقدند در این مقطع از فصل بازیکن آزاد خارجی یعنی فوتبالیستی که شش ماه در تیمی بازی نکرده و بازیکنی با این شرایط به کارشان نمی‌آید ضمن اینکه جذب بازیکن خارجی همیشه حاشیه داشته و در این مقطع حتماً حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های بازیکن آزاد خارجی بسیار بیشتر خواهد شد.

با این حساب پرسپولیس قید جذب بازیکن خارجی آزاد را زده و با همین ترکیب ادامه خواهد داد و اگر آل‌کثیر برنگشت و حامد پاکدل همچنان نوسان داشت باز هم از وینگرها در خط حمله استفاده می‌شود و مهاجم جدیدی جذب نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها