کد خبر : 73056

مجوز حضور ۲ بازیکن جدید در استقلال

مجوز حضور ۲ بازیکن جدید در استقلال

کارت بازی حردانی و آمانوف با ضمانت نامه باشگاه استقلال برای حضور در ترکیب این تیم صادر شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که صالح حردانی پیش از دیدار جام حذفی مقابل پیکان رسماً به استقلال پیوسته بود اما کارت بازی این فوتبالیست برای حضور در لیست تیم استقلال صادر نشد. موضوعی که فرهاد مجیدی از صبح روز بازی با پیکان در باره اش سئوال می‌کرد و در نهایت متوجه شد به خاطر برخی بدهکاری‌ها به اعضای سابق تیم استقلال، سازمان لیگ مانع از صدور کارت بازی برای حردانی شده است.

همین مشکل در روزهای پایانی هفته گذشته برای عزیزبک آمانوف هافبک تهاجمی خارجی تازه وارد استقلال نیز تکرار شد تا مدیران باشگاه استقلال از این نظر بیش از پیش دچار مشکل شوند.

فرهاد مجیدی ظرف روزهای جمعه هفته گذشته و شنبه هفته جاری در این باره دو باره با مدیران باشگاه دیدار و گفتگو کرد و از آنها خواست تا هرطور شده مشکل آمانوف و حردانی را برای دیدار مقابل ذوب آهن برطرف کنند. تیم حقوقی باشگاه استقلال که ظرف ۴۸ ساعت گذشته پیگیر این موضوع شده بود در نهایت با استفاده از بندی در قراردادهای سازمان لیگ ضمانت داد تا ظرف مهلت ۴۵ روز آینده بدهی‌های مورد نظر سازمان لیگ به طلبکاران باشگاه استقلال پرداخت می‌شود.

ظاهراً کمیته تعیین وضعیت این مهلت یک ماه و نیمه را به باشگاه‌های بدهکار داده تا با طلبکاران خود تسویه کنند. گرچه سقف صدور مجوز برای کارت بازی بازیکنان تنها برای دو بازیکن است. ضمن اینکه باشگاه مورد نظر باید تعهد بدهد بدهی اش را تا پیش از موعد مقرر پرداخت می‌کند، در غیر اینصورت سازمان لیگ مانع از بازی بازیکنان لحاظ شده در این بند خواهد شد.

با این شرایط و با توجه به موعد چک بعدی اسپانسر باشگاه استقلال که در اسفندماه وصول می‌شود بی شک مصطفی آجرلو و تیم مدیریتی اش مشکلی برای پرداخت بدهی‌های مورد نظر سازمان لیگ نخواهند داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها