کد خبر : 73012

خرید پر سر و صدای فرهاد مجیدی در رادار زمستانی سرمربی پرسپولیس

خرید پر سر و صدای فرهاد مجیدی در رادار زمستانی سرمربی پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال استقللال تهران بار دیگر مد نظر سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است اما فرهاد مجیدی باز هم برای این انتقال مانع تراشی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین قاسمی نژاد در نقل و انتقالات تابستانی با پیشنهاد پرسپولیس و استقلال تهران روبرو شد تا تبدیل به یکی از مهم‌ترین جابجایی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور شود.

قاسمی نژاد ترجیح داد پیشنهاد فرهاد مجیدی از استقلال را بپذیرد تا با هیاهوی فراوان و دریافت شماره ۱۰ به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود.

با این حال مهاجم باتجربه لیگ برتر خیلی زود از چشم کادر فنی این تیم افتاد تا تنها چند هفته فرصت حضور در میدان را به عنوان بازیکن اصلی پیدا کند تا پس از آن به نیمکت این تیم تبعید شود و بازی‌های استقلال را با درخشش کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده تماشا کند. مهاجمی که قرار بود تبدیل به نقطه اتکای تیمش در گلزنی شود اما رودی ژستد به او ترجیح داده شد تا قاسمی نژاد آمار ضعیفی از خود ثبت کند.

همین امر باعث شده تا قاسمی نژاد در نیم فصل خواهان جدایی از استقلال شود تا بازیکنی که با رؤیای رسیدن به پیراهن تیم ملی، به استقلال پیوست دنبال برگه فسخ قرارداد خود باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با اطلاع از خواسته قاسمی نژاد بار دیگر خواهان جذب او شد اما فرهاد مجیدی با جدایی قاسمی نژاد مخالفت کرده است تا سنگ بزرگ جلوی پای پرسپولیس برای این انتقال قرار دهد.

مهاجم ۳۶ ساله استقلال تهران درخواست قطعی برای جدایی از این باشگاه را به مصطفی آجورلو داده است اما مدیرعامل آبی‌ها پس از مشورت با فرهاد مجیدی با آن مخالفت کرده است تا قاسمی نژاد فعلاً موفق به خروج از این تیم نشود.

اصرار قاسمی نژاد برای رفتن از استقلال باعث شده تا اطرافیان فرهاد مجیدی به وی اعلام کنند در صورت پذیرش جدایی وی تنها اجازه می‌دهند رضایت نامه اش برای هر باشگاهی غیر از پرسپولیس صادر شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها