کد خبر : 73002

دلیل امین قاسمی نژاد برای کوک کردن ساز جدایی از استقلال

دلیل امین قاسمی نژاد برای کوک کردن ساز جدایی از استقلال

امین قاسمی‌نژاد بازیکنی بوده که به رغم نیمکت‌نشینی‌های پی در پی در نیم فصل اول اما همواره مطیع تصمیم‌های کادر فنی بوده و تلاش کرده حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکند.

به گزارش ایران ورزشی، او که با هیاهوی بسیاری به استقلال آورده شد، شاید تصور می‌کرد به یکی از ارکان اصلی در خط آتش تیمش تبدیل شود اما علاقه بیش از حد مجیدی به ژستد و از طرفی عملکرد غیر منتظره یامگا در خط حمله سبب شد او به یک نیمکت‌نشین بزرگ در استقلال تبدیل شود.

 حالا هم که چند هفته‌ای است پای ارسلان مطهری به گلزنی باز شده و از سویی آمانوف نیز که یک بازیکن هجومی است به تازگی به خدمت گرفته شده تا قاسمی‌نژاد بیش از هر زمان دیگری در فشار قرار بگیرد و خود را دور از ترکیب اصلی استقلال ببیند. این مهاجم در روزهای اخیر به تناوب از مدیران باشگاه استقلال خواسته رضایتنامه‌اش را حتی به طور موقت هم که شده برای حضور در تیم‌های خواهانش صادر کنند تا او شانس حضور در ترکیب اصلی را از دست ندهد.

 این پیشنهاد به اطلاع مجیدی هم رسیده و سرمربی استقلال هنوز پاسخی به درخواست قاسمی‌نژاد نداده است اما به نظر می‌رسد بزودی مجیدی پیرامون این ماجرا نظر نهایی خود را به باشگاه اعلام خواهد کرد و تکلیف مهاجم ‌آبی‌ها روشن خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که در نهایت با جدایی قاسمی‌نژاد برای نیم فصل موافقت شود اما هنوز این موافقت به طور رسمی اعلام نشده است. از باشگاه سپاهان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای جذب قاسمی‌نژاد یاد می‌شود. البته در این میان باشگاه تراکتور نیز با قاسمی‌نژاد مذاکراتی داشته و به دنبال جلب رضایت این بازیکن است. شاید باشگاه استقلال در نهایت بتواند با استفاده از قاسمی‌نژاد بازیکن جدید دیگری را هم به خدمت بگیرد که باید دید سیاستگذاران استقلال درباره این ماجرا چه تدبیری خواهند اندیشید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها