کد خبر : 72738

اتفاق تلخ در تمرین امروز پرسپولیس + تصاویر

اتفاق تلخ در تمرین امروز پرسپولیس + تصاویر

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز رفتن دو دوست نزدیک خود را باور نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، تمرین پرسپولیس قبل از تقابل با فولاد در سوپرجام در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش آن را در ادامه می‌خوانید.

تیم نکونام آنالیز شد

مطابق معمول سرخپوشان پیش از تمرین تاکتیکی در جلسه فنی و آنالیز شرکت کردند و آخرین نکات لازم برای دیدار با فولاد را مرور کردند. همچنین کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و نقاط ضعف و قوت تیم نکونام مورد بررسی قرار گرفت.

گرم کردن زیر نظر بدنساز

بازیکنان بعد از ورود به زمین، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

گلرها زیر نظر فنایی

گلرهای تیم فوتبال پرسپولیس هم جداگانه زیر نظر فنایی تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشتند. گفتنی است احمد گوهری که به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده، دومین جلسه تمرینی خود را با تیم جدیدش انجام داد.

فوتبال هدفمند

در ادامه تمرین نیز مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت و از سوی کادر فنی، نکات لازم به بازیکنان منتقل شد. فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با سرعت بالا و تحت فشار به اجرا در آمد. تمرین سبک سرخ پوشان به مدت ۶۰ دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

اشک‌های یحیی تمرین پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار داد/ هافبک سرخ‌ها کادر فنی را امیدوار کرد

عالیشاه پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد

امید عالیشاه وینگر توانمند پرسسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه چهارسر زانو نتوانست تیمش را در چند بازی اخیر همراهی کند، این روزها شرایط بهتری دارد و در بخشی از تمرینات گروهی هم شرکت می‌کند. وضعیت امید طوری است که کادرفنی و پزشکی پرسپولیس نسبت به رسیدن او به دیدار سوپرجام امیدوار هستند. هرچند فیکس بازی کردن امید در این دیدار ریسک بزرگی به حساب می‌آید و احتمالش بسیار ضعیف است. میلاد سرلک دیگر مصدوم پرسپولیس که در اردوی تیم ملی مصدوم شد، زیر نظر کادرپزشکی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا زودتر خودش را به بازی‌های پرسپولیس برساند.

آمادگی بالای بازیکن مورد علاقه گل محمدی

احسان پهلوان که تا همین چند هفته قبل به نظر می‌رسید از شرایطی آرمانی به دور است، از بازی مقابل فجرسپاسی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد دوباره سرحال و آماده نشان داد. احسان پهلوان که در چند بازی گذشته نمایش خوبی از خود ارائه کرده بود در بازی مقابل پیکان موفق شد یکی از سه گل پرسپولیس را به ثمر برساند تا نشان دهد همچنان روی فرم مطلوب قرار دارد و آماده بازی مهم با فولاد در سوپرجام است. پهلوان که بازیکن مورد علاقه گل محمدی هم محسوب می‌شود، اساسا یکی از مهره‌هایی است که خیلی خوب در نیم‌فضا فوتبال بازی می‌کند و در انجام این کار تبحر زیادی دارد. او در حرکت با توپ در فضاهای کوچک عالی است و حالا با درخشش در چند دیدار پیاپی، به پس گرفتن جای ثابتش در پرسپولیس فکر می‌کند. احسان یکی از معدود مهره‌های تیم یحیی به شمار می‌رود که سانترهای‌شان کیفیت بسیار بالایی دارد.

اشک‌های یحیی به یاد رفقای قدیمی

یحیی گل محمدی رفاقت نزدیکی با علی انصاریان و مهرداد میناوند داشت و بعد از گذشت یکسال از فوت این دو، یحیی همواره در مورد رفقای از دست رفته خود به نیکی یاد می‌کند. در تمرین پرسپولیس به مناسبت سالگرد فوت انصاریان و میناوند، اعضای تیم پرسپولیس یاد و خاطره علی و مهرداد را گرامی داشتند و برای شادی روح آن ها فاتحه خواندند. همچنین یحیی که هنوز رفتن دو دوست خود را باور نکرده، اشک ریخت و فضای تمرین پرسپولیسی ها تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفت.

اشک‌های یحیی تمرین پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار داد/ هافبک سرخ‌ها کادر فنی را امیدوار کرد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها