کد خبر : 72643

غیبت استقلالی‌ها سوژه شد

غیبت استقلالی‌ها سوژه شد

عکاسان زن رسانه‌های کشور با وجود داشتن کارت برای پوشش تصویری در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۸ امروز در هفته هشتم رقابت‌های گروه A انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز شد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ که صعود خود را به تورنمنت مهم فوتبال دنیا قطعی کرده‌اند، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با امارات مصاف کنند.

* پرچم بزرگ ایران در ضلع شرقی ورزشگاه نصب شده بود و در کنارش پیراهن تیم ملی ایران روی صندلی‌های خالی از تماشاگر استادیوم نقش بسته بود. همچنین تصویری از چهره دراگان اسکوچیچ که در بالای آن به زبان انگلیسی نوشته شده بود «Thank you coach»، روی صندلی‌های ورزشگاه به چشم می‌خورد.

* فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات همچون همتای خود دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران از ابتدای مسابقه در کنار زمین حضور داشت و به طور مرتب با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* ترکیب تیم ملی ایران برخلاف انتظار، بدون سیاوش یزدانی در خط دفاعی چیده شده بود تا عدم حضور بازیکن استقلال به موضوع اصلی در جایگاه خبرنگاران تبدیل شود.

* عکاسان زن که کارت بازی برایشان صادر شده بود، با اقدام عجیب وزارت ورزش در کنار زمین حضور نداشتند و تنها به آنها مجوز داده شد تا از جایگاه خبرنگاران مشغول تصویربرداری شوند.

* علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران به طور مستمر با بازیکنان صحبت می‌کرد و از مدافعان و هافبک‌های تیم ملی بارها خواست تا بدون استرس بازی کنند.

* کاوه احمدی مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان با حضور در جایگاه خبرنگاران، با عکاسان زن که اجازه حضور در کنار زمین نداشتند، گفتگو کرد.

* امید نورافکن که برای اولین‌بار به عنوان مدافع وسط در ترکیب تیم ملی حضور داشت، با توصیه‌های مکرر اسکوچیچ برای یارگیری روبرو شد.

* بازیکنان ذخیره تیم ملی امارات از دقیقه ۳۰ تمرین، مشغول گرم کردن بدن‌های خود پشت نیمکت‌های تیم شدند.

* احمدرضا عابدزاده همچون دیدار قبلی تیم ملی ایران مقابل عراق وارد ورزشگاه آزادی شد تا از جایگاه ویژه به تماشای بازی پسرش امیر در چارچوب دروازه ایران بنشیند.

*مرتضی پور علی گنجی مدافع پیشین تیم ملی ایران همراه با رحمان رضایی، علیرضا امامی فر، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون و بهرام رضاییان عضو هیأت رئیسه از میهمانان حاضر در جایگاه ویژه بودند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها