کد خبر : 72626

زن اغواگر سارق، مرد از آب در آمد!

زن اغواگر سارق، مرد از آب در آمد!

مرد سارق که با پوشیدن لباس زنانه و اجاره خودروهای مدل بالا از مردان زورگیری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده با شکایت مردی آغاز شد که مدعی بود از سوی راننده زن یک خودروی مدل بالا مورد زورگیری قرار گرفته است. وی در تشریح ماجرا گفت: ساعاتی پیش در حال قدم زدن در خیابان بودم که خانمی با یک خودروی مدل بالا کنارم توقف کرد و پیشنهاد دوستی داد من هم فریب او را خوردم و سوار خودرواش شدم اما دقایقی بعد با تهدید از من زورگیری کرد.

در ادامه مأموران با اطلاعاتی که شاکی داده بود توانستند مالک خودرو را شناسایی کنند و مشخص شد که راننده خودرو را برای چند ساعت کرایه کرده بود. به این ترتیب پلیس موفق شد در نهایت راننده زورگیر را که مرد جوانی بود شناسایی و دستگیر کند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه تحقیقات و پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاهش بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال پیدا کرد. متهم در اعترافاتش مدعی شد با کرایه خودروی مدل بالا و با استفاده از آرایش و کلاه گیس زنانه سوژه‌هایش را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مالباختگان زورگیری می‌کرد.

تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها