کد خبر : 72583

پیام های کل کل نقل و انتقالاتی بین پرسپولیس و سپاهان اوج گرفت

پیام های کل کل نقل و انتقالاتی بین پرسپولیس و سپاهان اوج گرفت

با وجود اینکه حدود دو هفته از فصل نقل و انتقالات می‌گذرد هنوز اتفاق خاصی در این بازه زمانی نقل و انتقالات رخ نداده است یا حداقل اینکه تیم‌های بزرگ و مدعی نتوانسته‌اند حرکت خاصی انجام دهند.

به گزارش ایران ورزشی، تکلیف پرسپولیس که مشخص است؛ باشگاه نه پول دارد نه زور برای چانه‌زنی و مذاکره اما در سپاهان و استقلال هم بیشتر اخبار پیرامون جدا شده‌ها می‌گردد.

با این حال دیروز یک خبر عجیب در رسانه‌ها منتشر شد که بیشتر حاوی پیام کل‌کل بین مدیران و کادر فنی دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان بود؛ اینکه با درخواست پرسپولیس برای جذب سه چهار مهره کارآمد و مهم سپاهان، باشگاه اصفهانی هم دست روی سه مهره کلیدی و مهم پرسپولیس گذاشته و آنها را طلب کرده است!

ماجرا از این قرار است که یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بود طی نامه‌ای رسمی به سپاهان برای جذب مهره‌های مورد علاقه‌اش شهریار مغانلو، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده اقدام کنند که این اتفاق هم رخ داد. جالب اینکه در تیم پرستاره سپاهان سروش رفیعی و مغانلو جایگاه ثابتی در تیم ندارند و شهباززاده هم نتوانسته درخشش فصل قبل را داشته باشد اما اسماعیلی‌فر یکی از سه بازیکن برتر و تأثیرگذار این تیم بوده است.

در عین حال سپاهان در واکنش به این نامه، نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس فرستاده و خواستار جذب بهترین و مؤثرترین بازیکنان یحیی شده است. سپاهانی‌ها در این نامه خواهان به خدمت گرفتن وحید امیری، مهدی عبدی و مهدی ترابی شده‌اند که سه تا از بهترین‌های این فصل سرخ‌ها بوده‌اند.

این کل‌کل رسمی یحیی و محرم در شرایطی اتفاق می‌افتد که طبیعتاً هیچ بازیکنی بین دو باشگاه جابه‌جا نخواهد شد و به نظر می‌رسد این جابه‌جایی‌ها در مخیله کادر فنی هیچ یک از دو تیم نخواهد گنجید. البته واقعیت اینکه یحیی سروش را تابستان امسال و اسماعیلی‌فر را تابستان فصل قبل می‌خواست و بعد از از دست دادن مغانلو دنبال سجاد شهباززاده بود پس طبیعی است که دوباره دنبال آنها بیفتد ولی آنچه محرم نویدکیا و سپاهان انجام دادند بیشتر پاسخی برای مقابله و رد کردن صریح خواسته گل‌محمدی و پرسپولیس بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها