کد خبر : 72579

غایب بزرگ استقلال در بازی با پدیده

غایب بزرگ استقلال در بازی با پدیده

دو بازیکن و مربی خارجی استقلال قرار است از امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند. در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به دلیل ابتلای برخی اعضای تیم به ویروس کرونا، 3 خارجی این تیم ایران را ترک کردند.

گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال با کسب اجازه از فرهاد مجیدی به کشورش رفت تا با خانواده‌اش دیدار کند. همچنین کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی استقلال نیز به فرانسه رفتند و چند روزی به استراحت پرداختند.

حالا تمرینات استقلال از روز شنبه آغاز شده اما خارجی‌های این تیم هنوز به ایران برنگشته‌اند. در این خصوص باشگاه استقلال برای ژستد و یامگا بلیت بازگشت تهیه کرده و این دو بازیکن خارجی قرار است بامداد دوشنبه به تهران برگردند. همچنین گابریل پین هم به سرمربی استقلال اعلام کرده که تا دوشنبه به ایران برمی‌گردد و کارش را شروع می‌کند. خارجی‌های استقلال که روز شنبه هم در تمرین این تیم غایب بودند، احتمالاً امروز به تهران می‌رسند و کارشان را با آبی‌پوشان برای مسابقه با هوادار از سر می‌گیرند.

یامگا به دلیل محرومیت نمی‌تواند استقلال را در بازی با هوادار تهران که یک مسابقه معوقه است، همراهی کند، اما این بازیکن به جمع استقلالی‌ها اضافه می‌شود تا تمریناتش را از سر بگیرد. این بازیکن که بیشترین آمار گل زده را در بین بازیکنان استقلال دارد؛ در بازی با پیکان حاضر می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها