کد خبر : 72510

برآورده کردن شروط بازگشت سرمربی پرسپولیس غیر ممکن است

برآورده کردن شروط بازگشت سرمربی پرسپولیس غیر ممکن است

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه تلویزیونی دیروز خود صراحتاً خواسته‌هایش را بیان کرد و برای مدیریت باشگاه پرسپولیس مهلت گذاشت اما همه می‌دانند مدیرعاملی که طی دو هفته بعد از حضورش به سختی موفق شده 8 درصد رقم قراردادها را پرداخت کند نمی‌تواند طی سه روز هم 22 درصد دیگر از رقم قراردادها را پرداخت کند و به 50 درصد برساند، هم پاداش بردها را پرداخت کند هم چند بازیکن جدید در نقل و انتقالات به چنگ آورد.

به گزارش ایران ورزشی، با این حساب خود یحیی هم می‌داند که برآورده شدن خواسته‌های او در این سه روز نشدنی است کما اینکه شاید در بهترین حالت درویش بتواند 7 درصد دیگر از رقم قراردادها را پرداخت کند و درصد پرداختی بازیکنان و مربیان را به 35 درصد برساند که از خواسته یحیی فاصله زیادی دارد.

با وجود این و با در نظر گرفتن اینکه پرسپولیس در این چند روز پول اوساگونا را پرداخت کرده، 8 درصد به بازیکنان داده و حقوق کارمندان را پرداخت کرده از نظر مالی شرایط خوبی ندارد ضمن اینکه در زمینه نقل و انتقالات هم بعید است اتفاقی مطابق خواسته گل‌محمدی و کادرفنی روی دهد چرا که پروسه جذب بازیکن در این مقطع از فصل با توجه به مذاکرات بین باشگاه و صدور رضایتنامه، یا فسخ قرارداد بازیکن با باشگاه قبلی‌اش زمانبر است و اصلاً کار راحتی به حساب نمی‌آید.

با این شرایط البته بعید است یحیی جایی برود چرا که خودش پیشنهاد سپاهان را تکذیب کرده و شایعه پیشنهاد الوصل به او هم درست نیست. در عین حال به نظر می‌رسد یحیی حداقل برای اینکه سر حرفش بماند روزهای بیشتری در تمرینات غایب باشد و با بیشتر کردن اهرم فشار روی باشگاه برای احقاق حق بازیکنان و مربیان تلاش بیشتری به خرج دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها