کد خبر : 71716

زمان سربازی بازیکنان استقلال مشخص شد

زمان سربازی بازیکنان استقلال مشخص شد

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان پایان معافیت تحصیلی مدافعان استقلال را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، یکی از مباحث مهم مطرح شده در برنامه شب گذشته فوتبال برتر موضوع شکایت باشگاه فولاد خوزستان از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، مدافعان تیم فوتبال استقلال به دلیل مشمول بودن در خدمت مقدس سربازی بود که وکیل این باشگاه و مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به بیان ادله و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

عارف عارف‌نیا، معاون حقوقی باشگاه فولاد در این رابطه گفت: هنوز شکایتی درباره یزدانی و مرادمند نداشتیم و اتهامی نزدیم. به خاطر شائبه‌ای که در خصوص این دو بازیکن وجود داشت، نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا استعلامات لازم را بگیریم و سپس اقدام کنیم.

فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به صحبت‌های عارف‌نیا عنوان کرد: ما نمی‌توانیم استعلام باشگاه دیگری را به باشگاه فولاد دهیم و آن‌ها نباید منتظر پاسخ ما باشند. اگر شکایتی انجام شود، ارکان قضایی می‌توانند از ما مستندات بخواهند، نه اینکه یک باشگاه از ما استعلام باشگاه دیگری را بخواهد. باشگاه فولاد در صورت تمایل به ارکان قضایی شکایت کند تا آن‌ها از سازمان لیگ اسناد بخواهند.

وی ادامه داد: ملاک ما در خصوص مجوز‌های بازیکنان، حوزه نظام وظیفه و پلیس ۱۰+ است. مرادمند و یزدانی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این‌که این مجوز بر اساس معافیت‌شان تمدید شود. کارت بازی آن‌ها تا این تاریخ اعتبار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها