کد خبر : 71596

تلاش دروازه بان سابق پرسپولیس برای دلبری از استقلال / مقدمه چینی برای انتقال؟

تلاش دروازه بان سابق پرسپولیس برای دلبری از استقلال / مقدمه چینی برای انتقال؟

تلاش سوشا مکانی برای دلبری از استقلالی‌ها همچنان ادامه دارد. دروازه‌بان پیشین پرسپولیس که به خاطر اشتباهات پرشمارش در این تیم و نیز حاشیه‌های پایان‌ناپذیرش مورد غضب هواداران قرار گرفته، هر از چندی با اظهارنظر و سوگیری‌های آنچنانی در کانون اخبار قرار می‌گیرد.

به گزارش روزنامه گل، عمده تحرکات مکانی هم با محوریت جلب توجه استقلالی‌ها صورت می‌گیرد. او بارها و بارها اعلام کرده در کودکی هوادار استقلال بوده و اشتباه کرده به پرسپولیس پیوسته است.

طبیعتا این حرف‌ها در کنار خاطره تلخی که از دوران حضور مکانی در پرسپولیس باقی مانده، موجب خشم سرخ‌ها می‌شود. آنها فراموش نکرده‌اند که اشتباهات سوشا یکی از اصلی‌ترین عوامل از دست رفتن قهرمانی لیگ پانزدهم بود. پرسپولیس در فصل 94-95 طوری فوتبال بازی کرد که بعدها مشابهش تکرار نشد، اما آن تیم زیبا به خاطر تفاضل گل کمتر قهرمانی را به استقلال خوزستان تقدیم کرد.

نمی‌توان نیت‌خوانی کرد و حکم داد که حتما سوشا مکانی با این حرف‌ها دنبال مقدمه‌چینی برای حضور در استقلال است. او 35 سال دارد و روی کاغذ چیز زیادی از عمر فوتبالش باقی نمانده، هرچند خودش می‌گوید قصد دارد تا ده سال دیگر هم به بازی ادامه بدهد.

در هر صورت نکته‌ای که یادآوری‌اش به مظاهری لازم به نظر می‌رسد این است که حتی خیلی از هواداران استقلال هم دل به دل او نمی‌دهند و حاضر نیستند مکانی را در مواجهه با رقیب سنتی همراهی کنند. به علاوه استقلال همین حالا آنقدر دروازه‌بان خوب دارد که نوبت به رشید مظاهری نمی‌رسد و این بازیکن مدام از فهرست 18 نفره تیم کنار گذاشته می‌شود. با این تفاسیر به نظر می‌رسد سوشا در حال یک سرمایه‌گذاری اشتباه است. بقیه‌اش را دیگر خودش می‌داند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها