کد خبر : 71497

راز تمرین دروازه بان های پرسپولیس با عینک های ویژه + عکس

راز تمرین دروازه بان های پرسپولیس با عینک های ویژه + عکس

اخیرا یک اتفاق ویژه در تمرین پرسپولیس افتاد و آن هم استفاده مربی گلرها از عینک‌هایی جدید برای تمرین دادن دروازه بان‌های تیم بود.

به گزارش ایران ورزشی، داود فنایی که در هفته‌های اخیر برخی به خاطر تمرین دادن حامد لک و مشکلاتی که این گلر داشته، روی کارش حساس شده‌اند عینک‌هایی را به ورزشگاه شهید کاظمی آورده بود تا بلکه به گلرهای تیم تکانی بدهد و به آنها سختگیری کند.

این عینک‌ها ابزار دیجیتال یا فناوری‌های خاصی نداشت، فقط عینک‌هایی بود که کناره‌های آن کاملاً پوشانده شده بود تا گلرها در واکنش‌هایشان فقط زاویه مقابل خود را ببینند. این مسأله کار گلرها را در واکنش‌هایشان بسیار سخت کرده بودند چرا که در مسیر حرکت آنها موانعی هم چیده شد بود که گلرها در هنگام واکنش‌هایشان نباید به این موانع برخورد می‌کردند.

تمرین دروازه بان های پرسپولیس با عینک مخصوص

به گفته مربی گلرهای پرسپولیس این یک تمرین اروپایی برای دروازه‌بان‌های تیمش بود اما اینکه بقیه تیم‌های لیگ برتری هم تاکنون از این عینک‌ها استفاده کرده‌اند یا نه مشخص نیست.

با وجود اعمال این تست دشوار و تمرین سختی که برای گلرهای پرسپولیس ترتیب داده شده بود حامد لک به خوبی این آزمون را پاس کرد و عملکرد خوبی با وجود دید محدودش داشت اما گلرهای جوان به اندازه او خوب و کم اشتباه نبودند.گفتنی است در حال حاضر غیر از حامد لک و امیرمحمد یوسفی گلخواه گلر سوم تیم که حالا در غایب رادو تبدیل به گلر دو شده، دو گلر تیم امید هم در تمرین تیم بزرگسالان حاضر شدند که برای بازی‌های تیم امید جدا می‌شوند و دوباره برمی‌گردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها