کد خبر : 71038

می‌خواهند تیم دیگری جای پرسپولیس به آسیا برود!

می‌خواهند تیم دیگری جای پرسپولیس به آسیا برود!

مدیر تیم پرسپولیس نسبت به موضوع داوری دیدارهای اخیر این تیم و همچنین مساله مجوز حرفه ای سازی و حضور تیم دیگری جای پرسپولیس در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی درباره اعتراضات به داوری در این بازی گفت: بازی است و فشار روی همه است. خدا را شکر سه امتیاز مهم بود که به آن و به حق مان رسیدیم. اجازه بدهید درباره قضاوت ها حرف نزنیم اما قضاوت ها خوب بود. شاید اشتباهاتی وجود داشت اما فشار روی تیم‌ها و داور ها هم زیاد است.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به اینکه اولیایی در صحبتی اعلام کرده بود که او نباید درباره مجوز حرفه‌ای‌سازی حرفی بزند و دخالت کند گفت: حالا این ادبیاتی که دوست عزیزمان به کار برده قشنگ نیست و با این ادبیات مشخص است که می خواهند به جای ما تیم دیگری را معرفی کنند. من اطلاعات داشتم که صحبت کردم. 4 نامه زدیم و جوابی نگرفتیم. اگر شما می دانید که ما هم می دانیم. ما تلاش کردیم و قهرمان شدیم و حق ماست که راهی لیگ قهرمانان شویم. این لحن ادبیات و جواب دادن معنی اش این است که جای ما تیم دیگری را معرفی کنند.

پیروانی درباره تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران این تیم جلوی وزارت ورزش گفت: انشاالله اتفاقاتی بیفتد که به نفع باشگاه باشد. مطمئنا هواداران دلواپس هستند. مشکلاتی هست اما امیدوارم پرسپولیس با این هوادارانش در آرامش باشد و نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان درباره وعده صدری درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: انشاالله، امیدوارم پنجره باز شود و بتوانیم با حداکثر توان در مسابقات شرکت کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها