کد خبر : 70998

صحبت های عجیب سرپرست پرسپولیس علیه رادوشویچ

صحبت های عجیب سرپرست پرسپولیس علیه رادوشویچ

سرپرست باشگاه پرسپولیس از الفاظ عجیبی در خصوص دروازه‌بان تیمش استفاده کرد.

به گزارش خبرورزشی، بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری کنند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد. عده ای از هواداران پرسپولیس به دلیل مشکلات مدیریتی این باشگاه و مشخص نشدن وضعیت مدیرعامل تیمشان جلوی وزارت ورزش تجمع کردند و علیه خیلی ها از جمله سجادی وزیر ورزش و صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس شعار دادند. اتفاقی که صدری را بلافاصله به محل تجمع کشاند تا بلکه بتواند هواداران را راضی به بازگشت به منازلشان کند.

هواداران پرسپولیس هم وقتی صدری را دیدند بیشتر شعار دادند و اعتراض کردند تا نشان دهند اصلا با مدیرعاملی صدری در پرسپولیس موافق نیستند. صدری با کمک بوقچی های اطرافش بالاخره توانست برای دقایقی برای هواداران صحبت کند و توضیحاتی را به آن ها ارائه کند. او در بخشی از صحبت هایش، حرف های عجیبی علیه رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس زد.

صدری در مورد رادو گفت: این بازیکن بی ادب است و برخلاف قول و قرارهایی که با هم گذاشته بودیم ایران را ترک کرد. با توجه به وضعیت موجود در صورتی که صدری مدیرعامل پرسپولیس شود بعید است گلر کروات راضی به بازگشت شود و باید منتظر شکایت او از باشگاه پرسپولیس و تشکیل یک پرونده جدید در فیفا علیه پرسپولیس باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها