کد خبر : 70902

پایان یک سوءتفاهم؛ طارمی و اسکوچیچ آشتی کردند

پایان یک سوءتفاهم؛ طارمی و اسکوچیچ آشتی کردند

با تماس مهدی طارمی با سرمربی تیم ملی اختلاف به وجود آمده میان طرفین حل شد و اسکوچیچ برای بازی با عراق و امارات مهاجم ایرانی پورتو را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از اینکه اسکوچیچ در مصاحبه با یک سایت کروات گفته بود بازیکنان ایرانی از نظر فردی بازیکنان خوبی هستند اما از نظر تاکتیک پذیری مشکل دارند مهدی طارمی علیه این تو ئیت نظر گذاشت و نوشت ایرانی ها هم از نظر فنی خوب هستند و هم از نظر تاکتیکی و مشکل از جای دیگری است.

بعد از این اظهار نظر اسکوچیچ با مهدی طارمی تماس گرفت تا به او توضیح بدهد که منظورش از این مصاحبه چه بوده است که مهدی طارمی به تماس های اسکوچیچ پاسخ نداد و به همین بهانه سرمربی تیم ملی برای بازی با امارات و سوریه مهدی طارمی را به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت نکرد.

سرانجام و بعد از کش و قوس های فراوان مهدی طارمی متقاعد شد با اسکوچیچ تماس بگیرد و به این سوء تفاهم پایان دهد. البته سرمربی تیم ملی پیش از این در مصاحبه ای از مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن پورتو یاد کرد و نشان داد که به دنبال ادامه کدورت با مهدی طارمی نیست و می کوشد او را باز هم در اردوی تیم ملی داشته باشد. 

با رفع این مشکل حالا اسکوچیچ، مهدی طارمی را برای بازی با امارات و عراق به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها