کد خبر : 70743

ستاره استقلال 2 بازی دیگر هم غایب است

ستاره استقلال 2 بازی دیگر هم غایب است

بزرگترین غایب استقلال در دربی، وریا غفوری بود. غفوری در زمین برای استقلال یک لیدر تمام عیار است، ضمن اینکه اکثر حملات استقلال از سمت راست توسط او پایه‌ریزی می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی، فرهاد مجیدی خیلی بدشانس بود که در مهم‌ترین بازی نیم فصل اول، کاپیتان خود را در زمین مسابقه نداشت. غفوری در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های استقلال مبدل شده است و غیبت او باعث دل‌نگرانی هواداران این تیم خواهد بود.

نکته اینجا بود که در مورد حضور این بازیکن برای بازی مقابل پیکان هم ابهام وجود داشت که در نهایت روز گذشته مشخص شد او به بازی پیکان و سپاهان هم نمی‌رسد. وریا غفوری روز گذشته در تمرین بدنسازی استقلال شرکت کرد اما حضور او در این تمرین تأیید کننده رفع مصدومیت کامل این بازیکن نبود و ظهر دیروز مشخص شد به طور صد‌در‌صد او نمی‌تواند مقابل پیکان بازی کند.

مجیدی این روزها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. به قول خودش فرگوسن‌های وطنی (منظور پیشکسوتان منتقد است) از او انتقاد می‌کنند و سرمربی استقلال هم این انتقادها را پای عناد آنها می‌گذارد اما فرهاد هیچ‌گاه با خود نمی‌گوید که کسب پنج مساوی متوالی این حق را به منتقدان می‌دهد که از عملکرد او و تیمش انتقاد کنند. استقلال طی هفته‌های اخیر خصوصاً در دربی خوب بازی نکرده است و اگر بخواهد همینطور نتیجه بگیرد باید در ادامه قید قهرمانی را بزند، چرا که تیم‌های رقیب ساکت نمی‌نشینند و میزان گل زده این تیم‌ها چندین برابر استقلال است.

فرهاد اگر دست از لجبازی‌های خود بردارد و سعی کند که تغییرات درست و منطقی در تیمش داشته باشد بهتر از آن است قافیه را به رقبا ببازد و در آخر فصل لنگ حتی تفاضل‌ گل‌هایی باشد که در روزهای ابتدایی فصل از دست داده است. در این روزهایی که انگشت انتقاد منتقدان به سمت او نشانه رفته است، قطعاً بازیکنی در حد وریا می‌تواند عصای دست فرهاد مجیدی باشد و در نقش یک لیدر حداقل در زمین مسابقه راهگشای مشکلاتی باشد که این روزها روی سر سرمربی استقلال خراب شده است. البته همانطور که گفته شد در هفته نهم و دهم وریا نمی‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. استقلال باید در این هفته به مصاف پیکانی برود که به زعم کارشناسان تیمی سرعتی است و حریفان را اذیت می‌کند و باید به شیوه متفاوت مقابل این حریف سرسخت ظاهر شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها