کد خبر : 70193

استقلال سکته کرد

استقلال سکته کرد

در پایان هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ بیست و یکم تیم اراکی از تعلل استقلال و سپاهان استفاده کرد و صدر جدول را برای اولین بار از آن خود کرد. پرسپولیس هم به روند تکراری خود ادامه داد.

به گزارش مهر، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با صدرنشینی آلومینیوم اراک و سقوط یک پله‌ای آبی پوشان به پایان رسید و تیم مس رفسنجان هم با احتساب پیروزی انضباطی مقابل پدیده و یک امتیازی که از مساوی با پرسپولیس گرفت، بیشترین صعود را نسبت به تیم‌های دیگر در جدول رده بندی داشت.

آلومینیوم بالاخره گل خورد

تیم فوتبال آلومینیوم علیرغم اینکه در هفته پنجم میهمانش نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد، اما دروازه‌اش در این بازی باز شد تا رکورد کلین شیت های صد درصدی‌اش شکسته شود. شاگردان خطیبی در ۴ هفته ابتدایی مسابقات طعم گل خوردن را نچشیده بودند و نفت مسجد سلیمان برای اولین بار موفق به باز کردن این تیم شد تا طلسم دروازه صدرنشین جدید مسابقات شکسته شود.

استقلال گل نزد!

شاگردان مجیدی تنها تیمی بودند که در هر ۴ بازی ابتدایی خود موفق به گل زنی شده بودند. آنها برای اولین بار در این فصل در یک بازی گل نزدند و این اتفاق در دیدار آنها مقابل نساجی افتاد. آبی پوشان که در هر ۴ بازی قبلی شان گلزنی کرده بودند، فقط به ذوب آهن بیش از یک بار (۲ گل) گلزنی کردند و در ۳ بازی دیگر خود در هر یک بازی یک بار گل زدند. در پایان هفته پنجم آمار گل زنی آبی پوشان یک گل زده به ازای هر یک بازی است.

پرسپولیس باز هم گل خورد!

شاید این آمار قدری عجیب باشد، اما پرسپولیس که در سالهای گذشته همواره بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشت، در هر ۵ بازی این فصل دروازه‌اش باز شده است. شاگردان گل‌محمدی که با ۸ امتیاز از ۸ بازی در رده هفتم قرار دارند، ۵ بار (در هر بازی یک بار) دروازه شان باز شده است که این اتفاق عجیب باعث شده آنها در ۵ هفته ابتدایی یکی از خطوط دفاعی ضعیف لیگ را داشته باشند.

سکته استقلال و عادت تکراری پرسپولیس/کام سه تیم هنوز تلخ نشده است!

شکست نوبرانه پیکان

پیکان که با مجتبی حسینی از تیم‌های خوب فصل بیست و یکم نشان داده، در هفته پنجم برای اولین بار طعم شکست را چشید. شاگردان حسینی که در پایان هفته چهارم آماری کاملاً مشابه با استقلال داشتند و تنها به دلیل دریافت یک کارت قرمز در جایگاه دوم قرار داشتند، با پذیرفتن شکست خانگی مقابل فجر سپاسی به رده چهارم جدول سقوط کردند.

بدون برد، بدون مساوی و بدون باخت

در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر استقلال، آلومینیوم و گل گهر تنها تیم‌های بدون شکست هستند و پدیده تنها تیمی است که پیروز نشده است. ذوب آهن و هوادار هم تیم‌هایی هستند که یا پیروز شده، یا شکست خورده‌اند و هیچیک از دیدارهای این تیم با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.

بهترین‌ها و بدترین‌ها

در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر تیم گل گهر سیرجان که با ۱۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و فاصله اش با صدر جدول تنها یک امتیاز است به همراه پرسپولیس که با ۸ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و با صدر جدول تنها ۳ امتیاز فاصله دارد، با ۷ گل زده به صورت مشترک بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و سپاهان به همراه آلومینیوم با ۶ گل زده بعد از این دو تیم قرار دارند.

در حالی که تیم پدیده با تنها یک گل زده در ۵ بازی ضعیف‌ترین خط دفاعی مسابقات را دارد، صنعت نفت به همراه هوادار و نفت مسجد سلیمان هر کدام با ۲ گل زده بعد از پدیده قرار می‌گیرند.

استقلال به همراه آلومینیوم و سپاهان هر کدام با تنها یک گل خورده بهترین خطوط دفاعی مسابقات را در اختیار دارند و پدیده با ۸ گل خورده صاحب ضعیف‌ترین خط دفاعی مسابقات است. پس از پدیده هم تراکتور به همراه فولاد هر کدام با ۷ گل خورده دیر خطوط دفاعی ضعیف را دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها