کد خبر : 69954

هشدار سریع کادرفنی به دروازه بان پرسپولیس / علت نیمکت نشینی فنی نبود

هشدار سریع کادرفنی به دروازه بان پرسپولیس / علت نیمکت نشینی فنی نبود

نیمکت‌نشینی حامد لک در بازی هفته قبل مقابل گل‌گهر سیرجان خیلی‌ها را شوکه نکرد. لک در بازی با نساجی یک گل بد خورده بود و در دیدار با آلومینیوم اراک وقتی تحت فشار قرار می‌گرفت در بازی با پا ضعف‌های بزرگی داشت و یکی، دوبار تیمش را به دردسر انداخت.

به گزارش ایران ورزشی، در بازی با گل‌گهر وقتی لک روی نیمکت نشست تا رادوشویچ زودتر از همیشه اولین بازی فصلش را انجام دهد بسیاری تصور می‌کردند نمایش ضعیف او طی دو بازی قبلی باعث این نیمکت‌نشینی شده اما بیشتر از اینکه این مشکلات به چشم کادر فنی پرسپولیس بیاید رفتارهای اخیر این دروازه‌بان دلیل نیمکت‌نشینی‌اش بود.

حامد لک فصل قبل سرش را پایین انداخت و ضمن اینکه ثابت کرد از لحاظ اخلاق و رفتار متحول شده بهترین عملکرد را در لیگ برتر ثبت کرد و در لیگ قهرمانان هم عالی بود. امسال اما این شرایط در مورد گلر شماره یک سرخ‌ها برقرار نبوده و تغییراتی در رفتار او دیده شده که این موارد به چشم کادر فنی آمده است. رفتارهای عجیب حامد لک از بازی آخر فصل قبل در شهرقدس مقابل پیکان شروع شد که کریم باقری را ناراحت کرد و او در جشن قهرمانی حاضر نشد. البته رفتار لک در آن صحنه خیلی هم بد نبود اما بعد از آن هم مربیان دو، سه صحنه از این بازیکن دیدند تا در بازی با گل‌گهر وی را کنار بگذارند.

در واقع کادر فنی پرسپولیس به‌نوعی این بازیکن را تنبیه کردند. آنها اعتقاد دارند در مورد این دروازه‌بان با توجه به رفتارهایی که انجام داده گاهی این تنبیهات لازم است و او را به خودش می‌آورد. در واقع این نیمکت‌نشینی‌ها برای لک حکم نوعی آچارکشی دارد و حساب کار دستش می‌آید که نباید از مسیر درست خارج شود.

لک به این دلایل غیرفنی مقابل گل‌گهر بیرون نشست ضمن اینکه در فضای مجازی هواداران هم به کادر فنی فشار آورده بودند به رادوشویچ که فوق‌العاده حرفه‌ای به نظر می‌رسد میدان بدهند اما رادو از همان نقطه‌ضعفی که داشت گل خورد. در بازی با گل‌گهر و در شرایطی که میهمان موقعیت چندانی نداشت از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید آن هم در شرایطی که رادو به‌وضوح در این صحنه و مقابل ضربه سر نهایی آرمین سهرابیان اشتباه کرد و گل خورد.

رادوشویچ مثل سنوات گذشته در بحث خروج از دروازه مشکل دارد و این مشکل مهم را برطرف نکرده چراکه غیر از گلی که مقابل گل‌گهر خورد و مقصر بود در چند صحنه مشابه نیز فوق‌العاده نامطمئن و ترسو نشان داد.

با این حساب به احتمال بسیار زیاد از بازی جمعه در رفسنجان حامد لک دوباره به ترکیب اصلی باز خواهد گشت هرچند کادر فنی امیدوار است با یک بازی نیمکت‌نشینی، او در رفتار خود تجدید نظر کرده باشد و در عین حال بحث بازی با پای لک هم همچنان نگران‌کننده است. کادر فنی می‌گوید داوود فنایی برای لک وقت گذاشته و جهت تقویت این ضعفش کلی با او تمرین کرده اما چطور می‌توان بازیکنی را که 30 سال سن دارد و از سنین پایه نتوانسته این مشکلش را برطرف کند متحول کرد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها