کد خبر : 69873

موقعیت عجیب و غریب اسکوچیچ

موقعیت عجیب و غریب اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ آمار فوق‌العاده‌ای در تیم ملی دارد. او در 12 بازی، توانسته 11 برد و یک مساوی به دست آورد و موفقیت او در فاز نتیجه‌گیری، موضوعی است که طرفداران مربی کروات مانور زیادی روی آن دارند اما اسکوچیچ به همان اندازه که در بین رسانه‌ها و فوتبالدوستان، محبوب است، منتقد هم دارد و بعد از اتفاقی که بین او و مهدی طارمی رخ داد، این انتقادها، بیشتر از قبل شده است.

به گزارش خبرورزشی، از دید منتقدان سرمربی کروات، او حتی در صورت رساندن تیم ملی به جام جهانی – اتفاقی که کاملا در دسترس است – نباید در قطر روی نیمکت تیم ملی بنشیند. منتقدان اسکو، روی یکی از خاص‌ترین لحظات بازی دیروز تاکید کرده‌اند. اینکه بعد از گل مساوی، سردار آزمون به دنبال گرفتن سه امتیاز است اما در همان لحظه، درگیری اسکوچیچ با نیمکت لبنان، باعث عکس‌العمل مهاجم تیم ملی می‌شود و او از سرمربی‌اش می‌خواهد که آرام باشد چرا که وقت زیادی تا پایان بازی نمانده است.

نکته دیگری که مورد توجه منتقدان اسکوچیچ قرار گرفته، متن اعتراض‌آمیز بازیکنان تیم ملی است که در آن هیچ اشاره‌ای به نقش کادر فنی نشده و توان و غیرت ایرانی در کنار حمایت مردم، به عنوان عامل اصلی صدرنشینی تیم ملی یاد شده است.

این وسط مقایسه اسکوچیچ با کارلوس کی‌روش هم یکی از چیزهایی است که در فضای مجازی، زیاد مشاهده شده و طرفداران سرمربی اسبق تیم ملی اعتقاد دارند هر چقدر که کی‌روش برای تیمش می‌جنگید، اسکوچیچ به هر دلیلی، چنین کاری را انجام نمی‌دهد. بحثی که طبیعتا مخالفان خاص خودش را دارد و آنها اصلا زیر بار این قیاس نمی‌روند و می‌گویند کی‌روش حواشی خاص خودش را داشت اما اسکوچیچ بدون جنجال، کارش را پیش می‌برد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها