کد خبر : 69754

ضربه جدایی لحظه آخری موسوی به استقلال

ضربه جدایی لحظه آخری موسوی به استقلال

جدایی احمد موسوی از استقلال خبری بود که در دقایق پایانی زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از سوی باشگاه استقلال اعلام شد و متعاقب آن نیز موسوی به تیم گل گهر سیرجان پیوست.

به گزارش ایران ورزشی، در واقع فسخ با استقلال و قرارداد با گل‌گهر سیرجان که یکی از مدعیان بالقوه لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود در عرض کمتر از نیم ساعت انجام شد تا هم تکلیف مدافع - هافبک راست بااستعداد استقلال مشخص شود و هم اینکه باشگاه استقلال به خواسته خود رسیده و جای یک بازیکن را برای جذب گزینه‌های مورد نظر در آینده خالی کند.

به این ترتیب استقلال حالا می‌تواند یک بازیکن آزاد بگیرد اما اگر توافق با موسوی قدری زودتر انجام می‌شد، باشگاه استقلال می‌توانست با بازیکنانی که تحت قرارداد با دیگر تیم‌ها هستند نیز توافق کند اما چون زمان کافی برای جذب بازیکن نبود، حالا باشگاه استقلال تنها می‌تواند بازیکن آزاد جذب کند.

احمد موسوی بعد از جدایی از استقلال این جملات را به زبان آورده است: «دوست نداشتم از استقلال جدا شوم اما به دلیل اینکه باشگاه گل‌گهر خواستار حضورم شد من هم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم تا این فصل را در تیم خوب گل‌گهر باشم. با قدرت در تمرین این تیم حاضر می‌شوم و امیدوارم بتوانم در راه موفقیت این باشگاه مفید باشم.»

با قطع همکاری موسوی با استقلال در سمت راست دیگر شاهد حضور این بازیکن نخواهیم بود. موسوی فصل پیش در شرایطی به استقلال ملحق شد که گفته می‌شد او قابلیت تبدیل شدن به بازیکنی در حد و اندازه ستاره‌های استقلال در سال‌های دور را که در همین پست بازی می‌کردند، دارد اما موسوی حالا از استقلال جدا شده تا وریا غفوری به گزینه اول و آخر این تیم در سمت راست تبدیل شود. البته گفته می‌شود یامگا نیز قابلیت بازی در این جناح را دارد و در صورت لزوم فرهاد مجیدی می‌تواند از محمد دانشگر نیز به عنوان مدافع یا هافبک راست بهره بگیرد که احتمال دومی بسیار ضعیف‌تر است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها