کد خبر : 68889

روز تلخ پرسپولیس مقابل الهلال + تصاویر

روز تلخ پرسپولیس مقابل الهلال + تصاویر

تلخ ترین خاطره پرسپولیس از الهلال به چه فصلی برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، تاریخچه بازیهای پرسپولیس و الهلال، عمری 30 ساله دارد و این دو تیم در رقابتهای مختلف آسیایی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند اما سنگین‌ترین شکست پرسپولیس به حریف عربستانی‌اش به 4 سال قبل و مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد.

در فصل 2017 لیگ قهرمانان، پرسپولیس والهلال چهار بار روبروی یکدیگر قرار گرفتند که هر دو بازی دو تیم در مرحله گروهی با نتیجه تساوی به پایان رسید اما وقتی این دو تیم در مرحله نیمه نهایی به یکدیگر خوردند، برانکو سنگین‌ترین شکستش با پرسپولیس را تجربه کرد.

 در دیداری که 4 مهر سال 96 برگزار شد، عمر خربین مهاجم سرشناس سوریه‌ای که آن زمان در ترکیب الهلال حضور داشت، شب تلخی را برای برانکو و تیمش رقم زد با هت‌تریک مقابل پرسپولیس، نقش مهمی در پیروزی چهار گله الهلال داشت.

نیمه اول آن بازی با نتیجه 0-2 به سود الهلال به پایان رسید و برانکو با آوردن احمد نوراللهی به جای محسن مسلمان، به دنبال تغییر نتیجه بود. اخراج عبدالله عطیف در دقیقه 47 امیدها را برای قرمزها بیشتر کرد اما در شبی که بازیکنان پرسپولیس اشتباهات فردی زیادی داشتند، الهلال در نیمه دوم هم به دو گل دیگر رسید تا تکلیف صعودش به فینال را در همان بازی رفت مشخص کرده باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها