کد خبر : 68495

کمبود امکانات و محل اسکان معمار تمرینات استقلال را فراری ندهد!

کمبود امکانات و محل اسکان معمار تمرینات استقلال را فراری ندهد!

بازیکنان استقلال نقل قول‌های جالبی از مربی ایتالیایی تازه‌وارد این تیم بر زبان می‌آورند و از او به عنوان معماری برای ساخت تیمی قابل اعتنا با دژ دفاعی غیر قابل نفوذ یاد می‌کنند. گابریل پین که از فصل گذشته زمزمه‌های حضورش در استقلال داغ شده بود و هر بار به دلیلی با مانع برای این حضور مواجه می‌شد، در آستانه بازی با الهلال به اردوی این تیم در امارات اضافه شد و کار رسمی خود را با آبی‌ها استارت زد.

به گزارش ایران ورزشی، مربی ایتالیایی حال حاضر استقلال که سابقه حضور در جمع دستیاران جزاره پراندلی در تیم‌های پارما و فیورنتینا را در کارنامه دارد و در تیم ملی این کشور نیز به عنوان دستیار حضور داشته، اکنون با استقبال ویژه‌ای از سوی بازیکنان مواجه شده است.

بازیکنانی که قابلیت فنی این مربی ایتالیایی را کاملاً باور دارند و از موفقیت در کنار او با زوج فرهاد مجیدی و گابریل پین کاملاً امیدوارانه صحبت می‌کنند. پین که خود را کاملاً علاقه‌مند به کار نشان داده، هر چند نتوانسته با توجه به پروتکل کرونا با هواداران پرشور استقلال برخورد کاملی داشته باشد اما در گفت‌وگوهایی که با بازیکنان داشته از این استقبال خود را شگفت‌زده نشان می‌دهد.

او که برنامه‌های تمرینی کاملی برای هر جلسه تمرینی در نظر دارد، شیوه‌های دفاعی جالبی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته که بازیکنان حتی باتجربه این تیم که سابقه همکاری با چندین مربی را در کارنامه دارند نیز از آن به اتفاقی که می‌تواند آینده این تیم را قابل اتکا نشان دهد، یاد می‌کنند. البته در این میان صحبت‌هایی مبنی بر نارضایتی این مربی هم به گوش می‌رسد.

امکانات تمرینی استقلال این مربی را راضی نمی‌کند. از طرفی هم هنوز محلی برای اسکان پین تهیه نشده و او در هتل اقامت دارد! همین مسائل این مربی ایتالیایی را ناراضی و عصبانی کرده است اما از آنجایی که با استقلال قرارداد دارد به تمرینات می‌رود و خیلی منظم در کنار استقلالی‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.

فرهاد مجیدی هم سعی می‌کند با گذاشتن استوری و همچنین عکس تمرینی استقلال که او را با گابریل پین در یک قاب نشان می‌دهد، به شایعات در خصوص نارضایتی پین پایان دهد. البته در میان این نارضایتی در بعد فنی مهم‌ترین موضوعی که این روزها پین روی آن پافشاری دارد، بحث دفاعی و تمریناتی در این جهت برای تقویت تیم است. شاید یکی از ضعف‌هایی که در فصل گذشته استقلال در خصوص آن به دردسر دچار شد، موضوع ساختار دفاعی این تیم بود. مربی ایتالیایی استقلال که آمده تا نیمکت فرهاد را تکمیل کند این روزها مهم‌ترین ضعف استقلالی‌ها را در بخش دفاعی تشخیص داده و در تمرینات سعی می‌کند این جناح را تقویت کند. به این ترتیب فرهاد هم کمی از نگرانی‌اش کمتر می‌شود. هرچند که اگر کمبود امکانات و مسائل جانبی پین را فراری ندهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها