کد خبر : 68297

کالدرون پنجره پرسپولیس را بست

کالدرون پنجره پرسپولیس را بست

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت به‌جز بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، جریمه دیگری درباره بدهی به سرمربی پیشین سرخپوشان به باشگاه تحمیل نشده است.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، ایمان حسین‌پور شرفشاد، درباره مسائل حقوقی مطرح شده در پرونده گابریل کالدرون اظهار داشت: در اینکه مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن اقدام خواهند کرد. نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مسئله وقفه افتاد.

وی افزود: درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظر باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا، متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مطالعه و سپس اظهارنظر شود. در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رأی صادره، صرفاً بر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، شکی نیست که باشگاه باید بدهی خود از جمله به گابریل کالدرون و دستیارش را پرداخت کند. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است، اما اینکه بعضاً مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امری جداگانه است.

حسین‌پور شرفشاد در ادامه تصریح کرد: به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات روبه‌رو شده است. در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها