کد خبر : 67862

الهلال قوی تر است ولی پرسپولیس قهرمان می شود

الهلال قوی تر است ولی پرسپولیس قهرمان می شود

مدافع اوکراینی استقلال به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و این تیم را شایسته قهرمانی در آسیا خواند.

به گزارش ورزش سه ، اُلکسی لارین ستاره خط دفاعی استقلال تاجیکستان در مقابل پرسپولیس بود. بازیکنی که با عملکرد درخشان خود مانع از شکستی پرگل برای تیمش شد و البته روی یک صحنه با سیو موقعیت پرسپولیس، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

این سیو در نیمه دوم و در لحظه‌ای رقم خورد که ارسال سیامک نعمتی از مهاجم سرخپوشان گذشت و به مهدی ترابی رسید و او با یک ضربه از مقابل دروازه، تیمش را در آستانه گلزنی قرار داد اما حضور به موقع الکسی لارین دروازه را نجات داد.

این مدافع اوکراینی به اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس پرداخته است که بخش‌های مهم آن را در زیر می‌خوانید: 

* بازیکنان پرسپولیس قدرتمند و بزرگ هستند و این تیم از نظر تیمی بسیار توانمند است. بازی مقابل پرسپولیس دشوار بود اما ما تا پیش از گل بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از گل هم می‌توانستیم گلزنی کنیم. اما این فوتبال و این زندگی است و در یک لحظه همه چیز عوض می‌شود.

* ما تلاش کردیم در طول بازی انرژی مثبت داشته باشیم و از حریف نترسیم. ما چند ماه برای این بازی برنامه ریزی کردیم و خیلی سخت کار کردیم.

* شماره ۹ پرسپولیس همان بازیکنی که گل را به ثمر رساند بهترین بازیکن پرسپولیس بود. او بسیار فعال و تکنیکی بود و به نظرم یک ستاره است. انتخاب من اوست.

* هواداران استقلال حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند. آنها انرژی زیادی به ما دادند. در تاجیکستان کرونا شیوع زیادی ندارد. همه ما دلتنگ چنین رویداد بزرگی بودیم. از دیدن آنها و احساساتشان خوشحال شدیم. بهترین احساس را همیشه از هواداران می‌گیریم. خوشحالم که هواداران پرسپولیس هم در ورزشگاه بودند.

* الهلال قوی‌تر و پرستاره‌تر است. آنها شانس اول قهرمانی در آسیا هستند اما پرسپولیس نشان داده که در هر حالتی و مقابل هر حریفی می‌تواند برنده شود و فکر می‌کنم بعد از دو نایب قهرمانی، قهرمان آسیا شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها