کد خبر : 67419

وقتی فرهاد مجیدی از آرش برهانی خجالت کشید

وقتی فرهاد مجیدی از آرش برهانی خجالت کشید

یکی از مسائلی که در ماه‌های گذشته باعث شد استقلالی‌ها چندبار استوری های اعتصابی و اعتراضی در صفحات اینستاگرام خود منتشر کنند مشکلات کوچک مالی برای تهیه آب و غذا بود.

به گزارش خبرورزشی ، تیم استقلال چند روز پیش در شرایطی یک بازی دوستانه مقابل امیدهای باشگاهش برگزار کرد که حالا سرمربی این تیم اعتراف می کند که به خاطر برخی مسائل از سرمربی تیم امید استقلال خجالت کشیده است. فرهاد مجیدی در تازه‌ترین گزارشی که برای هواداران استقلال منتشر کرد گفت در حالی به مصاف الهلال می‌رویم که پول نداریم بازیکن با کیفیت بخریم!

در حالی به مصاف الهلال می‌رویم که پول تغذیه برای پذیرایی از تیم امیدمان برای بازی دوستانه را نداریم. پول تست کرونا نداریم! سرپرست تیم ما می‌گوید مگر قرار است از جیبش هزینه کند و باشگاه به او پولی نداده است! ظاهراً بهرام امیری هم در ابتدای مسیری ایستاده که جواد زرینچه چندی پیش و کمتر از دو ساعت این مسیر را به امان خدا رها کرد و قید سرپرستی در تیم استقلال را زد.

سرمربی تیم امید استقلال آرش برهانی است که ظاهرا این وضعیت باعث شده فرهاد مجیدی در روز بازطی با امیدهای استقلال خیلی ناراحت شود که وسایل پذیرایی از تیم امید مهیا نبوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها