کد خبر : 67033

شهریار از دست پرسپولیس رفت / اوضاع خط حمله پیچیده شد

شهریار از دست پرسپولیس رفت / اوضاع خط حمله پیچیده شد

پرسپولیس اگر چه مهره های دفاعی جدید را جذب کرد اما در خط حمله اوضاع پیچیده‌ شده است و طی هفته گذشته هیچ نامی غیر از سجاد شهباززاده حول‌و‌حوش پرسپولیس شنیده نشد و از چند روز قبل مشخص شد جذب این مهاجم بعید است و به احتمال زیاد او در سپاهان می‌ماند.

به گزارش ایران ورزشی، ماجرای شهریار مغانلو-پرسپولیس هم تمام شد و این مهاجم به‌خاطر رقم بالای رضایت‌نامه سر از سپاهان درآورد.

باشگاه پرسپولیس برای اینکه از سوی هوادارانش متهم به کم‌کاری در این خصوص نشود اعلام کرد با وجود چندبار مکاتبه با باشگاه سانتاکلارای پرتغال این باشگاه جواب نامه‌هایش را نمی‌دهد اما یک مقام مسئول در این باشگاه به‌صورت غیررسمی اعلام کرده باید برای رضایت‌نامه این بازیکن 750هزار یورو پرداخت کنند که طبیعتاً پرسپولیس نمی‌تواند این رقم یا حتی نصف این رقم را هم پرداخت کند.

دیروز شهریار مغانلو به تیم ملی دعوت شد تا در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی حاضر باشد. گفته شد این موضوع باعث شده روند انتقال به شکل دیگری دنبال شود و شهریار در بازگشت به تهران برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی، همه چیز را به بعد از این دو بازی موکول کرده، اما سایت سانتاکلارا اعلام کرد محمد محبی از سپاهان را با شهریار مغانلو معاوضه کرده؛ این یعنی اگر این خبر درست باشد حضور مغانلو در سپاهان قطعی است و پرسپولیس باید بی‌خیالش شود و دنبال مهاجمی در سطح او باشد که هیچ خبری از گزینه‌های دیگر نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها