کد خبر : 6697

خبر خوش برای معلمان مدارس غیر دولتی

خبر خوش برای معلمان مدارس غیر دولتی

رئیس سازمان مدارس مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: با تفکیک بیمه دانش آموزان مدارس غیردولتی و دولتی، سهمی از درآمد بیمه دانش‌آموزی برای پرداخت درمان معلمان مدارس غیردولتی هزینه می‌شود.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس مدارس و مراکز غیر دولتی در گردهمایی شورای هماهنگی موسسان مناطق ۱۹ گانه شهر تهران که در خانه معلم منطقه ۳ برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه آتش سوزی مدرسه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حادثه با قصور چند نفر چندین خانواده را داغدار کرد.

وی ادامه داد: وقتی پس از یک سال و نیم فاصله که به مدارس غیردولتی بازگشتم از همان ابتدا باید ۱۷ آیین نامه و دستورالعمل تدوین می‌کردیم، باید همه جوانب و ابعاد و ظرایف کار رعایت می‌شد چرا که در بحث‌های حقوقی حتی یک کلمه شرایط را تغییر می‌دهد.

تفکیک بیمه دانش آموزان مدارس غیردولتی و دولتی

زینی‌وند از تفکیک بیمه دانش آموزان مدارس غیردولتی و دولتی خبر داد و گفت: این موضوع باعث شد سهمی از درآمد بیمه دانش آموزی برای پرداخت درمان معلمان مدارس غیردولتی هزینه شود.

زینی وند درباره تمهیدات لازم برای صندلی‌های خالی و چگونگی اخذ مجوز گفت: اکنون شاهد توسعه کمی مدارس غیردولتی هستیم و توسعه از حیث کمی بر کیفیت ارجحیت پیدا کرده است، اما دیروز مصوبه‌ای داشتیم که تایید صلاحیت و صدور مجوز برای تاسیس فقط در اختیار شورای موسسان قرار گرفت که امیدواریم شاهد تقویت مدارس غیردولتی موجود و توسعه کیفی باشیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها