کد خبر : 66683

ترکیب پرسپولیس بدون احتساب تمدیدی ها

ترکیب پرسپولیس بدون احتساب تمدیدی ها

پرسپولیس هنوز با 5 بازیکن خود تمدید نکرده و از میان بازیکنان دیگر تنها علیرضا ابراهیمی را جذب کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه هنوز 5 بازیکن پرسپولیس قراردادهایشان را با این تیم تمدید نکردند اما اگر قرار بود لیگ برتر از همین فردا آغاز شود باز هم می شد گفت سرخ ها ترکیب قابل قبولی دارند.

پرسپولیس با بضاعت امروز خود می تواند با ترکیب حامد لک درون دروازه، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی و سعید آقایی در خط دفاع، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، احسان پهلوان و میلاد سرلک در خط میانی و عیسی آل کثیر و مهدی عبدی در خط حمله یک ترکیب اصلی قابل قبول داشته باشد ضمن این که رادوشوویچ، مهدی خانی، علی شجاعی و محمدشریفی از جمله بازیکنان دیگر پرسپولیس هستند که می توانند گزینه های تعویضی این تیم باشند.

اما پرسپولیس هنوز با مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری تمدید قرار داد نکرده است. هرچند باشگاه پرسپولیس چندین بار از این بازیکنان درخواست کرده با حضور در محل باشگاه قراردادهایشان را تمدید کنند ولی فعلا این اتفاق رخ نداده است.

پرسپولیس شانس جذب سروش رفیعی (در صورت جدایی احمد نوراللهی) و سجاد شهباززاده در روزهای آینده را هم دارد.

پرسپولیس کنعانی زادگان را به طور قطعی از دست داده است و شهریار مغانلو هم پس از پایان قرارداد قرضی اش به سانتاکلارا برگشته تا تکلیف آینده اش مشخص شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها