کد خبر : 66356

مثل فرشاد فرجی پول رضایتنامه را خودت بده و به پرسپولیس بیا

مثل فرشاد فرجی پول رضایتنامه را خودت بده و به پرسپولیس بیا

نیم‌فصل لیگ بیستم یعنی همین شش، هفت ماه قبل یحیی گل‌محمدی و کادرش بشدت دنبال مدافع میانی بودند و برای یحیی اولویت با شاگردان سابقش بود که روی آنها شناخت داشت.

به گزارش ایران ورزشی، در آن مقطع غیر از سلیمی تراکتور، فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع پدیده که اتفاقاً گل‌محمدی هم به آنها علاقه داشت و هم از نظر فنی قبول‌شان داشت در لیست خرید باشگاه قرار گرفتند که در نهایت فرجی به پرسپولیس پیوست آن هم با فروختن آپارتمانش در شمال و پرداخت پول رضایتنامه‌اش به باشگاه مشهدی. حالا همین مسأله در مورد علی نعمتی هم مصداق دارد. مدافعی که مثل فرجی هم در مرکز و کناره‌های خط دفاع بازی می‌کند. البته نعمتی برعکس فرجی در جناح چپ و مرکز خط دفاع سابقه بازی داشته است.

در این خصوص دیروز مهر نوشت: یحیی گل‌محمدی بار دیگر خواستار جذب علی نعمتی بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد شد. مدافع مشهدی‌ها که برای سومین فصل متوالی مد‌نظر کادر‌فنی سرخ‌پوشان پایتخت قرار می‌گیرد، در نیم‌فصل لیگ برتر بیستم نیز با پیشنهاد یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شد اما به دلیل داشتن قرارداد با پدیده و مخالفت مهدی رحمتی قید رفتن به این تیم را زد.

نعمتی که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد نمی‌خواهد فرصت دوباره خود برای پیوستن به پرسپولیس را از دست بدهد. او دنبال جلب رضایت مدیران باشگاه پدیده است تا بتواند با کمترین مبلغ رضایتنامه خود را دریافت کند. باشگاه پرسپولیس از نعمتی خواسته ابتدا رضایتنامه‌اش را خودش پرداخت کند تا بتواند قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کند. سرخ‌پوشان پایتخت در تابستان سال گذشته نیز برای جذب میلاد سرلک که با پدیده قرارداد داشت، همین روال را طی کرد تا باشگاه درگیر دریافت رضایتنامه نشود. از قرار معلوم پدیده مشهد برای دادن رضایتنامه نعمتی بیشتر از دو میلیارد تومان پیشنهاد داده است که نعمتی دنبال کاهش این رقم است. نعمتی در صورت گرفتن رضایتنامه خود قراردادش را با پرسپولیس به طور قطعی امضا می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها