کد خبر : 66329

شرط‌های پدیده برای موافقت با انتقال نعمتی به پرسپولیس

شرط‌های پدیده برای موافقت با انتقال نعمتی به پرسپولیس

مدافع مدنظر باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم با مشکل دریافت رضایت نامه مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی، مدافع میانی تیم پدیده یکی از آن نفراتی است که یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی به جذب او دارد. 

سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل  و در نقل و انتقالات زمستانی هم دنبال این بازیکن بود که باشگاه پدیده رضایتنامه او را صادر نکرد.

حالا مجددا نام نعمتی به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده منتهی باشگاه پدیده به این راحتی رضایتنامه مدافعش را صادر نمی‌کند.

گفته می‌شود پدیده برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست 6 میلیارد تومانی دارد و طبیعتا هر باشگاهی که به دنبال علی نعمتی باشد باید این پول را به حساب تیم مشهدی واریز کند.

پیش از این نیز و در نقل و انتقالات نیم فصل فرشاد فرجی نیز با وضعیتی مشابه روبه رو شد اما این بازیکن خود با فروش یک واحد آپارتمان و پرداخت 2 میلیارد تومان توانست پول رضایتنامه‌اش را تامین کند و پرسپولیس شود اما اینکه نعمتی بخواهد 6 میلیارد تومان را شخصا به پدیده بدهد اتفاقی فوق‌العاده بعید به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود باشگاه پدیده یک شرط دیگر هم برای صدور رضایتنامه نعمتی جهت حضور در پرسپولیس دارد و آن هم مربوط به پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی است. باشگاه پرسپولیس هنوز کل پول رضایتنامه سرمربی فصل گذشته تیم مشهدی را به حساب این باشگاه واریز نکرده و به همین دلیل پدیده گفته پرسپولیس ابتدا باید پول رضایتنامه یحیی را به طور کامل پرداخت کند و بعد از آن به دنبال جذب علی نعمتی باشد. 

باید منتظر ماند و دید سرنوشت علی نعمتی و پرسپولیس که علاقه ای زیادی به پوشیدن پیراهن قرمز این تیم دارد به کجا ختم خواهد شد و او مانند فرشاد فرجی موفق به حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌شود یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها