کد خبر : 66313

رشید مظاهری در راه جدایی از استقلال و رفتن به اصفهان؟

رشید مظاهری در راه جدایی از استقلال و رفتن به اصفهان؟

مدتهاست حرف از رفتن رشید مظاهری به اصفهان و پیوستن به او سپاهان در میان است. این دروازه بان این فصل با چالش مالی زیادی در استقلال مواجه بود و حالا با رفتن پیام‌نیازمند از جمع زردپوشان نصف جهانی گزینه مهم و اصلی نویدکیا برای حراست از دروازه سپاهان است.

به گزارش روزنامه گل، هرچند که تا جدی شدن نام رشید‌مظاهری اصلی‌ترین گزینه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور بود، صحبت های فراز کمالوند درباره ندادن این گلر به هیچ تیمی باعث شد که باز هم نگاه ها روی رشید متمرکزتر از قبل از سوی سپاهانی‌ها انجام بگیرد.

در همین خصوص شایعه شد که بعد از فینال حذفی که این گل قرار است به جای سید حسین حسینی که به خاطر محرومیت بازی فینال را از دست داد در اصفهان بماند و با سپاهانی ها مذاکره کند،  این اجازه را ندارد.

این عدم اجازه برای مذاکره در جایی است که استقلالی‌ها معتقدند قرارداد رشید مظاهری با این تیم تا پایان فصل است و در صورت توافق می‌تواند از این تیم جدا شود و در غیر این صورت حق هیچ گونه مذاکره را این گل با هیچ تیم دیگری نخواهد داشت.

در این زمینه اگر یادتان باشد در فصل گذشته بود که علی کریمی قصد جدایی از استقلال را داشت با توجه به همین بند و شرایط مجبور شد به تمرینات باز گردد و برای آبی‌پوشان هم موفق به گلزنی شد.

هرچند که لازم است به این نکته اشاره کرد که فرهاد مجیدی چندی پیش با رشید‌مظاهری صحبت کرده بود و از او خواسته بود که در شهری در تهران بماند و فصل بعد این تیم را در رقابت‌های داخلی و آسیایی همراهی کند.

با این حساب علیرغم میل باطنی در صورت عدم توافق را به نبود گزینه مناسب برای سپاهان از نظر او جانشین پیام نیازمند قطعه ی یک گلر خارجی خواهد بود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها