کد خبر : 65727

ماجرای ادامه دار دردسر پرسپولیس با کتف کمال و علی و سیامک!

ماجرای ادامه دار دردسر پرسپولیس با کتف کمال و علی و سیامک!

۲ سال قبل کمال کامیابی‌نیا بارها به‌ خاطر مصدومیت کتفش بازی‌های متعددی را از دست داد و در رفتن‌های متوالی کتف او تبدیل به سوژه‌ای تلخ پیرامون پرسپولیس شده بود اما به‌ نظر می‌رسد داستان مصدومیت کتف بازیکنان پرسپولیس همچنان ادامه دارد و در این فصل هم گریبان سرخ‌ها را گرفته‌ است.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از مصدومیت کتف سیامک نعمتی در دیدار با سپاهان که باعث شد او در مسابقات بعد از آن چندین هفته غایب باشد و در بازگشت از مصدومیت نیز از فرم خوب گذشته‌اش دور شود، علی شجاعی آخرین پرسپولیسی‌ای بود که با مصدومیت کتف خانه‌نشین شد و ۲ مسابقه پایانی فصل تیمش را از دست داد.

شجاعی در بازی با ماشین‌سازی بعد از مدت‌ها در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و یک پاس گل هم داد اما از ناحیه کتف مصدوم شد و حالا باید کتفش را به دست جراحان بسپرد و پایان خوشی در فصل بیستم لیگ برتر نداشته باشد.درعین‌ حال کمال کامیابی‌نیا هم که حدود سه ماه قبل در بازی‌های آسیایی تیمش با مصدومیت مواجه شده بود مثل بازی‌های قبلی، ۲ بازی باقی‌مانده پرسپولیس را هم از دست داد تا فصل برای او خیلی زودتر از شجاعی تمام‌ شده باشد. هر چند مصدومیت کمال دیگر مربوط به کتفش نبود و او به‌ خاطر آسیب‌دیدگی مچ پایش تمام بازی‌های مقطع پایانی فصل را از دست داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها