کد خبر : 65113

شکایت پرسپولیس از برنامه شب های فوتبالی

شکایت پرسپولیس از برنامه شب های فوتبالی

محمد درخشنده مجری برنامه شب‌های فوتبالی که از شبکه ورزش پخش می‌شود در برنامه دیشب از رفتار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، گویا این بخش از صحبتهای محمد درخشنده روی آنتن زنده شبکه ورزش با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه رو شده و بخش حقوقی این باشگاه ضمن بازبینی فیلم صحبت های این مجری رادیو و تلویزیون قصد دارد از این مجری در مراجع قضایی طرح شکایت کند.

درخشنده در برنامه دیشب در واکنش به اینکه سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم، دوربین‌های دو برنامه فوتبال برتر و شبهای فوتبالی را تحریم کرد، گفته بود:" شما نمی‌توانید به دوربین های صدا و سیما دستور بدهید تا از سالن کنفرانس بیرون بروند چون نه پرسپولیس متعلق به شماست و نه صدا و سیما متعلق به ما. چطور صدا و سیما زمانی که بازیهای فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی یا تیمهای آنها را پخش می‌کند خوب است اما در نشست خبری مورد اتهام قرار می‌گیرد؟ چرا تا صدا و سیما نقدی مطرح می کند باشگاه ها شمشیر را از رو می‌بندند؟ فدراسیون و کمیته انضباطی باید مقابل این نوع رفتارهای سرمربیان ایستادگی کنند چون رسانه حق دارد قبل و بعد از بازی اخبار و حواشی مسابقات را رصد کند. ادبیات یحیی گل‌محمدی و استفاده از کلمه هوچی‌گر اصلا درست نیست. او باید بگوید از کجا اطلاع دارد استقلال 160 میلیارد هزینه کرده است. این دست رفتارها باید اصلاح شود."

کاوه امیراسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این رابطه به خبرنگار فوتبالی گفت : "مجری برنامه شب های فوتبالی برای دومین بار است علیه پرسپولیس موضع گیری می کند و پیش از این در زمان بازگشت کاروان پرسپولیس از هندوستان و حضور در قرنطینه صحبت هایی را علیه افشین پیروانی در رابطه با چگونگی انتقال کاروان این تیم و قرنطینه در هتل آکادمی مطرح کرده بود.در هر حال باید دید در نهایت بخش حقوقی چه تصمیمی می گیرد."

پرسپولیسی‌ها معتقدند این مجری در مقام کارشناس قرار ندارد که بخواهد علیه یحیی گل‌محمدی این حرفها را مطرح کند و اگر این صحبتها، اظهارنظر سازمان صدا و سیما و یا شبکه ورزش است، باید به صورت رسمی اعلام شود نه اینکه در آستانه دربی اینگونه یک طرفه بخواهند علیه پرسپولیس و یحیی گل محمدی موضع گیری کنند.

واکنش مجری شب‌های فوتبالی

محمد در خشنده در واکنش به انتقادات صورت گرفته از او نسبت به صحبت هایش در برنامه شب های فوتبالی به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی می‌گوید: "در رابطه با موضوعی که قبلا درباره افشین پیروانی رخ داد ما یک انتقاد درست و به جا انجام دادیم و از مدیر تیم پرسپولیس درخواست کردیم با توجه به اینکه ایشان به عنوان یک بازیکن شناخته شده الگوی ورزشی اجتماعی برای مردم محسوب می شوند باید به پروتکلهای بهداشتی احترام می گذاشت نه اینکه به راحتی از کنار آن عبور کند. این موضوع البته بعدا در گفت و گو با آقای پیروانی حل و فصل شد و ایشان در جریان انتقاد برنامه قرار گرفتند.

درخشنده افزود: "شب گذشته هم با توجه به اتفاقاتی که در چند بازی گذشته رخ داد، تصمیم بر این شد یک موضع‌گیری واحد انجام و از طریق برنامه اعلام شود. آقای گل‌محمدی پیش از این در صحبت های خود گفته بودند باید آرامش را در فوتبال کشور حکمفرما کنیم اما متاسفانه خود ایشان رفتارهایی را در برابر دوربین‌های تلویزیونی انجام داد که با هیچ قاعده و عرف قانونی مطابقت ندارد ایشان باید اجازه بدهند که رسانه‌ها بتوانند کارشان را انجام دهند و از یک سری رفتارهایی که باعث تنش می شود جلوگیری کنند."

این مجری رادیو و تلویزیون در ادامه صحبتهایش به حرفهای سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم اشاره می‌کند: "متاسفانه یحیی گل‌محمدی برخلاف صحبت‌هایی که پیش از این مطرح کرده در کنفرانس‌های خبری خود از واژه هوچی‌گراستفاده می‌کند و با مطرح کردن ارقام و اعداد درباره تیم رقیب به برخی مسائل حاشیه‌ای دامن می‌زند. بهتر هست همه کمک کنیم فضای فوتبال آرام شود. اصحاب رسانه هم انتظار دارند که سرمربیان تیمها رفتار حرفه‌ای با رسانه داشته باشند."

بخش پایانی صحبتهای مجری برنامه شب‌های فوتبالی را بخوانید: "ما قبلا در همین برنامه از ادبیات نامناسب فرهاد مجیدی علیه وزیر ورزش انتقاد کردیم و رفتار ایشان با دکتر هراتیان و ایفمارک را نقد کردیم. هر جا ضرورت پیدا کند رسانه وظیفه دارد نقد سازنده انجام دهد. ما کاری به شروع کننده این درگیری‌های لفظی نداریم. فضای ورزش ما نیاز به آرامش دارد.

انتقاد اصلی ما از آقای گل‌محمدی به این دلیل صورت گرفت که او پیش از این گفته بود هر کسی سرش به کار خودش باشد."

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها