کد خبر : 65070

استقلال را در دربی می بریم

استقلال را در دربی می بریم

فرشاد پیوس آقای گل پیشین فوتبال ایران می‌گوید پرسپولیس با کسب پنجمین جام پی در پی در فوتبال ایران تاریخ ساز خواهد شد و سایر مدعیان نمی‌توانند برای سرخپوشان در این هفته‌های پایانی مشکل‌ساز شوند.

به گزارش خبرورزشی ، فرشاد پیوس کاپیتان اسبق پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت سرخپوشان تهرانی در آستانه بازی با استقلال گفت: پرسپولیس با غلبه بر آلومینیوم اراک جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد و حالا بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری مهیای رویارویی با استقلال تهران در دربی حذفی می‌شوند. پرسپولیس در مصاف با تیم اراکی یک سر و گردن بالاتر از حریف نشان داد و هماهنگی بازیکنان در داخل زمین کاملاً مشهود بود.

وی در ادامه افزود: تعویض‌های یحیی گل محمدی هم در اکثر بازی‌های این تیم موثر بوده و هر بازیکنی که به عنوان جایگزین به میدان رفته توانسته اثرگذاری خود را به خوبی نشان دهد و در بازی تغییر ایجاد کند. این نشان می‌دهد که کادر فنی پرسپولیس به خوبی با وضعیت داشته‌های خود آشنا هستند و می‌دانند در طول ۹۰ دقیقه از کدام مهره‌ها بهترین استفاده را داشته باشند.

آقای گل پیشین فوتبال ایران درباره رویارویی پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی نیز گفت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و برای قهرمانی در جام حذفی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد و شک نکنید مقابل استقلال بهترین بازی را ارائه خواهد کرد و دوباره این تیم را شکست خواهد داد چرا که برای کسب هر دو جام باید استقلال را هم از پیش رو برداریم و به مراحل پایانی برسیم.

پیوس گفت: ای کاش وضعیت کرونایی این اجازه را می‌داد که هواداران دو تیم به ورزشگاه بروند و دربی را از نزدیک تماشا کنند چرا که فوتبال بدون تماشاگرانش هیچ معنی و جذابیتی ندارد. امیدوارم هرچه زودتر بیماری کرونا دست از سر مردم بردارد و همه ما به زندگی عادی خود برگردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها