کد خبر : 64826

نظر استقلالی ها درباره قضاوت فغانی در دربی

نظر استقلالی ها درباره قضاوت فغانی در دربی

بدون شک فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی از انتخاب یک داور مقتدر برای جدال هفته آینده استقلال و پرسپولیس استقبال خواهند کرد و علیه آن موضع نمی‌گیرند.

به گزارش خبرورزشی، خبر ورزشی طی یک گزارشی احتمال قضاوت دربی هفته آینده توسط علیرضا فغانی را مطرح کرد که بازتاب بسیاری در فضای رسانه‌ای و جامعه فوتبال داشت.

اینکه چنین اتفاقی در نهایت رخ می‌دهد یا خیر، مسئله‌ای است که مدیران ارشد فوتبال کشورمان باید پیرامون آن تصمیم بگیرند و اظهارنظر کنند ولی جالب است بدانید گروهی از بازیکنان و مربیان استقلال از وقوع احتمالی چنین اتفاقی ابراز خرسندی می‌کردند و معتقد بودند با توجه به حساسیت جدال با پرسپولیس در چارچوب جام حذفی، بدون شک حضور شخصی مثل فغانی می‌تواند حساسیت‌ها و البته اشتباهات را به حداقل برساند.

خیال راحت 

تعدادی از بازیکنان و مربیان استقلال با استقبال از آمدن فغانی می‌گفتند: بعید می‌دانیم فغانی حاضر شود مسابقه را قضاوت کند چون این روزها خارج از کشور زندگی آرامی دارد و احتمالاً نمی‌خواهد خود را درگیر حاشیه‌های فوتبال داخلی بکند ولی واقعاً اگر می‌پذیرفت، خیالمان راحت می‌شد چون بهترین داور تاریخ فوتبال ایران و یکی از بهترین‌های داوری جهان، مسابقه را قضاوت می‌کند و دیگر شاهد اشتباهات عجیب و غریب داوری نمی‌شدیم. با وجود فغانی، قطعاً اشتباهات داوری در تعیین نتیجه مسابقه به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسید و خیال همه ما را از این بابت راحت می کرد. 

ماجراهای فغانی و مجیدی 

نکته جالب توجه در این میان، ماجراهایی بود که فرهاد مجیدی هنگام بازیگری با علیرضا فغانی داشت. این دو نفر گاهی اوقات اصطکاک شدیدی با یکدیگر در داخل میدان داشتند و فغانی چند بار به مجیدی کارت نشان داده بود.

اتفاقاً قضاوت جدال خداحافظی فرهاد مجیدی (استقلال و مس کرمان) در پاییز سال ۹۲ را هم علیرضا فغانی بر عهده داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها