کد خبر : 64324

پنالتی گل گهر مقابل استقلال سوخت

پنالتی گل گهر مقابل استقلال سوخت

کارشناس داوری فوتبال اعتقاد دارد که داور دیدار استقلال و گل‌گهر، پنالتی تیم میهمان را ندیده است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار استقلال و گل‌گهر گفت: اولین اتفاق بحث برانگیز در این بازی با عملکرد خوب کمک داور اول مسابقه همراه بود که روی گل اول استقلال رقم خورد. جایی که توپ از خط گذشته بود و گل استقلال به ثمر رسید و کمک داور مسابقه عبور این توپ از خط را به خوبی دید.

وی ادامه داد: آرمان رمضانی در دقیقه 14 روی علیرضا ابراهیمی تکل رفت و باعث مصدومیت و تعویض بازیکن گل‌گهر شد. در این صحنه داور حتماً باید رمضانی را با کارت زرد جریمه می‌کرد، اما از این اتفاق چشم پوشی کرد. در سمت دیگر اخطار به گادوین منشا به دلیل خطا روی مرادمند به درستی داده شد.

این کارشناس داوری با بیان اینکه برخورد مدافع گل‌گهر با مهدی قایدی در نیمه اول پنالتی نبود، خاطرنشان کرد: در دقیقه 45 و روی ضربه ایستگاهی، دروازه‌بان استقلال هنگام خروج از دروازه با بازیکن خودی برخورد کرد، اما داور خطای بازیکن گل‌گهر را گرفت که این تصمیم اشتباه بود.

میرزابیگی با اشاره به صحنه مورد اعتراض گل‌گهری‌ها در نیمه دوم گفت: مهم‌ترین صحنه در نیمه دوم در دقیقه 52 رقم خورد که برخورد بازیکن استقلال با بازیکن گل‌گهر خطای پنالتی بود. بازیکن استقلال محمد آقاجانپور را از پشت شارژ کرد که داور می‌توانست در این صحنه خطای پنالتی اعلام کند، اما این کار را انجام نداد.

وی با درست بودن تصمیم داور در دادن اخطار به علیرضا علیزاده و آرمین سهرابیان گفت: در صحنه‌ای داور به درستی خطای محمد نادری را روی بازیکن گل‌گهر اعلام کرد، اما چون بازیکن گل‌گهر در حال ورود به محوطه جریمه و قرار گرفتن در موقعیت گلزنی بود، داور باید نادری را با کارت زرد جریمه می‌کرد که با چشم‌پوشی از این اتفاق، بازیکن استقلال را جریمه نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد: در مجموع به جز همان پنالتی دقیقه 52 که باید برای گل‌گهر اعلام می‌شد، تصمیم اشتباه یا تأثیرگذار دیگری را از سوی زاهدی‌فرد مشاهده نکردیم و کمک داوران نیز به درستی پرچم زدند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها