کد خبر : 64313

گل پرسپولیس به مس سالم بود؟

گل پرسپولیس به مس سالم بود؟

کارشناس داوری فوتبال گفت:گل پرسپولیس به مس رفسنجان در شرایط کاملا صحیح به ثمر رسید. کمک داور دوم مسابقه با تمرکز خوب اجازه ادامه بازی را داد.

به گزارش مشرق، نادر جعفری در مورد نحوه قضاوت جواد رحیم‌زاده در نیمه اول مسابقه مس رفسنجان و پرسپولیس اظهار داشت: رحیم‌زاده در نیمه اول دوندگی خوبی داشت و به خوبی در زمین مسابقه جا به جا شد. بزرگترین مشکل نیمه اول در دقیقه ۳۷ رخ داد که ابتدا داور خطای مهاجم پرسپولیس و شبیه‌سازی را اعلام کرد و یک کارت زرد به شهریار مغانلو  داد. بعد کمک داور اول مسابقه اشتباه داور را تصحیح کرد. داور در این صحنه برای تصمیم‌گیری عجله کرد.

وی افزود: خوشبختانه با صحبت کمک داور اول مسابقه اشتباه داور تصحیح شد. زیرا مدافع مس پشت محوطه جریمه دست مهاجم پرسپولیس را گرفته بود و باید یک کارت زرد به او داده می شد. جنجالی شدن این صحنه هم طبیعی بود زیرا تفاوت بین دو تصمیم زیاد بود. ابتدا خطای شبیه‌سازی بازیکن پرسپولیس اعلام شد که کادرفنی این تیم به تصمیم داور معترض شدند اما بعد از تغییر تصمیم کادرفنی مس به صحنه معترض شد. نکته مهم این بود که کمک داور اول به خوبی به داور کمک کرد.

جعفری در مورد نحوه قضاوت تیم داوری در نیمه دوم مسابقه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم تیم داوری همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و در یکی دو نوبت کمک داور اول با مشورت به داور باعث شد که حق به حقدار برسد. داور در این مسابقه اشتباه تاثیرگذاری نداشت و تیم داوری قضاوت خوبی انجام داد. گل پرسپولیس هم در شرایط کاملا صحیح به ثمر رسید. کمک داور دوم مسابقه با تمرکز خوب اجازه ادامه بازی را داد و توپ به دست مهاجم پرسپولیس هم برخورد نکرد و به سینه مهدی عبدی خورد.

حیدر سلیمانی نیز اظهار کرد: بازی سختی برای داور نبود و تنها یک صحنه حساس و مهم داشت که در همان هم داور ۲ بار اشتباه کرد که یک بار، کمک داور اول به داد او رسید.

وی ادامه داد: هر برخوردی با بازیکنی که با سرعت در حال حرکت است، خطاست. مدافع مس هم روی حرکت مغانلو تاثیر گذاشت که خطا بود و داور ابتدا اشتباه کرد و خطای شبیه‌سازی گرفت که با نظر کمک داور اول، نظرش را تغییر داد. به دلیل این که خطا پشت محوطه بود و بازیکن در موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی بود، داور باید مدافع مس را اخراج می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

سلیمانی درباره گل پرسپولیس هم گفت: گل مهدی عبدی در شرایط سالم به ثمر رسید و هیچ آفسایدی نبود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها