کد خبر : 64308

شاید دیگر مجیدی را نداشته باشیم!

شاید دیگر مجیدی را نداشته باشیم!

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال درباره برخی اقدامات و مصوبات هیات مدیره پیشین این باشگاه، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش خبر ورزشی، حجت نظری سخنگوی سابق باشگاه استقلال که به همراه مهدی عبدیان از هیئت مدیره استقلال کنار گذشته شده‌اند در گفتگو با برنامه «کادرفنی» شبکه ورزش درباره وضعیت مدیریتی استقلال گفت: ما مصوبه‌ای داشتیم که قرارداد میلیچ تمدید شود اما این مصوبه پس از ۶ ماه هنوز اجرایی نشده است. همچنین درباره جذب گابریله پین مشاور ایتالیایی مورد درخواست فرهاد مجیدی توافقات لازم را با مددی انجام دادیم و شرایط او را لحاظ کردیم اما این مصوبه هیئت مدیره هم محقق نشده است. 

وی درباره اختلافات هیئت مدیره با مدیرعامل باشگاه استقلال نیز گفت: اختلافات زیادی در محتوا و شیوه اجرا با آقای مددی داشتیم. تقریبا همه اعضای هیئت مدیره با انتخاب آقای مددی به عنوان مدیرعامل مخالف بودند اما با توصیه‌هایی از وزارت ورزش و اصرارهایی که صورت گرفت پذیرفتیم که در کنار هم کار کنیم.

عضو سابق هیات مدیره درباره شرایط فرهاد مجیدی در استقلال نیز گفت: اراده بعضی از دوستان، کنار گذاشتن فرهاد مجیدی بود و این موضوع مطرح شد اما هیئت مدیره نپذیرفت. من احساس می‌کنم ممکن است البته دقیق نمی‌دانم اما این احتمال وجود دارد که به هر حال فرهاد مجیدی نتواند به کارش ادامه بدهد!

حجت نظری درباره شائبه دخالت وزارت ورزش در تصمیمات باشگاه استقلال نیز گفت: آقای علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش است و در آن جلسه هم حضور داشتند، عمدتا امورات باشگاه را ایشان مدیریت می‌کنند و من کمتر سراغ دارم که آقای وزیر در این زمینه دخالت داشته باشند و عمدتا آقای دکتر علی‌نژاد هستند که به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش این امور را رصد و مدیریت می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها