کد خبر : 63978

سفر پرماجرای بازیکن استقلال ادامه دارد/ سرگردانی در استانبول

سفر پرماجرای بازیکن استقلال ادامه دارد/ سرگردانی در استانبول

زمانی که قرار شد لیگ برای بازی‌های تیم ملی تعطیل شود شیخ دیاباته از فرهاد مجیدی خواست به او اجازه دهد که به کشورش سفر کند، اما مجیدی با این در خواست مخالفت کرد ولی از آنجایی که بازیکنان خارجی استقلال گوش‌شان به این حرف‌ها بدهکار نیست و به نوعی تافته جدابافته هستند، باشگاه هم خیلی با آنها بابت رفت و آمدهایی که انجام می‌دهند، (بعضاً هم با هماهنگی نیست) کاری ندارد، باعث شد تا شیخ به کشورش سفر کند!

به گزارش ایران ورزشی، چون بازیکنان خارجی عادت کرده‌اند به دلیل اینکه خودشان را تافته جدا بافته می‌بینند هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند، نمونه بارز آن هم سفر بدون اجازه شیخ به کشورش بود، دیاباته اما هنوز هم به تهران بازنگشته است.

در تازه‌ترین خبر آمده بود که دیاباته در ترکیه و در شهر استانبول این کشور گیر کرده است. عکس حضور شیخ در فرودگاه استانبول هم خودش گواه این ادعا بود. اما این مهاجم پرطرفدار استقلال که خیلی هم قانونمند نیست و هر وقت که دلش خواست می‌رود و هر وقت هم دلش خواست باز می‌گردد، فعلاً در ترکیه گیر کرده و سرگردان است تا در نهایت کار او درست شود و به ایران بازگردد.

یکی از دلایلی هم که تیم‌هایی مثل استقلال خیلی نمی‌توانند به چنین بازیکنانی سخت بگیرند نداشتن پول و بدهی هست که بابت ندادن حق و حقوق آنها به گردن دارند وگرنه نباید بازیکن اینقدر بدون قانون و برنامه عمل کرده و به راحتی قوانین باشگاه را زیر پا بگذارد. شیخ در فصل گذشته توانست آقای گل لیگ ایران شود و همین مسأله برای او حاشیه امنیتی ساخته که به دلیل محبوبیت برای باشگاه استقلال ناز کند و تا به این لحظه هم باشگاه استقلال مجبور بوده که ناز این بازیکن را بخرد! با این اوصاف اما معلوم نیست شیخ چه موقع به ایران بازگردد و در تمرینات استقلال حاضر شود. این دوری هم به طور حتم شیخ را از آمادگی دور کرده است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها