کد خبر : 63691

بازیکن استقلال با بلیت باشگاه برنگشت / دیاباته در دسترس نیست

بازیکن استقلال با بلیت باشگاه برنگشت / دیاباته در دسترس نیست

مسئولان باشگاه استقلال جمعه‌ای که گذشت برای میلیچ و دیاباته بلیت رزرو کرده بودند تا این دو بازیکن به ایران بازگردند.

به گزارش ایران ورزشی، میلیچ طبق برنامه باشگاه به ایران بازگشت و روز گذشته با مددی هم ملاقات داشت اما 48 ساعت بعد از مراجعه میلیچ به ایران هنوز خبری از شیخ دیاباته نیست و این بازیکن به ایران برنگشته است.

دلیل غیبت دیاباته در تمرینات استقلال مشخص نیست اما برخی گمان می‌کنند دیاباته هنوز بابت پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت است و به همین دلیل از بازگشت به موقع به تمرینات استقلال خودداری کرده است. استقلال 31 خرداد ماه در تهران مقابل تیم شهرخودرو (پدیده) قرار می‌گیرد و زمانی در حدود یک هفته تا این بازی باقی مانده است.

اگر دیاباته ظرف یکی، دو روز آتی نیز به ایران بازگردد و در تمرینات استقلال حاضر شود، می‌تواند در این بازی استقلال را همراهی کند اما اگر او بعد از این تاریخ به تمرینات استقلال مراجعه کند و در بازی‌های تدارکاتی تیمش شرکت نکند به احتمال زیاد بازی با شهرخودرو را از دست خواهد داد و یا در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن می‌تواند به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب اصلی قرار بگیرد. بدون شک حضور به موقع دیاباته در تمرینات استقلال دست فرهاد مجیدی را باز می‌گذارد تا تیم هماهنگ‌تری را به ادامه لیگ بفرستند. دیاباته یکی از بازیکنان آماده استقلال در فصل نوزدهم محسوب می‌شد اما این بازیکن در لیگ بیستم عملکرد درخشانی نداشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها