کد خبر : 63481

عکس | کیت فقط کیت تیم ملی ژاپن

عکس | کیت فقط کیت تیم ملی ژاپن

تیم ملی فوتبال ژاپن در شرایطی در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی حضور یافته که از کیت متفاوتی نسبت به گذشته استفاده می‌کند.

به گزارش ورزش سه ،  روز گذشته و در جریان رقابت‌های هفته هشتم دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، تیم ملی ژاپن به راحتی توانست با پنج گل تیم ملی تاجیکستان را از پیش‌روی بردارد و با حفظ رکورد صددرصد پیروزی و کسب ۲۱ امتیاز، به نتایج درخشان خود در مرحله انتخابی ادامه دهد؛ پیش از بازی روز گذشته صعود ژاپن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطعی شده بود.

به جز آمار پیروزی صددرصدی و ۴۰ گل زده در ۷ مسابقه و دریافت تنها یک گل، مورد منحصربفرد ژاپنی‌ها در این دوره از مسابقات به البسه شیک آن‌ها باز می‌گردد که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است و علاقه‌مندان به فوتبال، تعریف و تمجید بسیاری را نسبت به کیت طراحی شده تیم ملی ژاپن داشته‌اند.

عکس| کیت جذاب ژاپنی‌ها برای مقدماتی جام جهانی

ژاپنی‌ها که برای تامین البسه خود با کمپانی آدیداس قرارداد دارند، در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی از کیت جدیدی رونمایی کرده‌اند که توانسته مورد علاقه ویژه هواداران فوتبال قرار گیرد؛ سایت خبری گل در توییتر خود در واکنش به زیبایی کیت تیم ملی ژاپن نوشته است: «جهان فوتبال به کیت‌های بیشتری شبیه به کیت تیم ملی ژاپن نیاز دارد» و این‌چنین زیبایی البسه ژاپنی‌ها را تحسین کرده است.

گفتنی است ژاپنی‌ها با استفاده از رنگ‌بندی آبی به عنوان رنگ پایه در البسه خود و تلفیق با رنگ‌های چون سفید، قرمز و سرمه‌ای طراحی‌های کیت زیبایی را داشته‌اند و این زیبایی چشمگیر باعث تحسین و تمجید فراوانی از مسئولان فوتبالی ژاپن و هم‌چنین کمپانی آدیداس بابت تهیه البسه زیبا شده است.

عکس| کیت جذاب ژاپنی‌ها برای مقدماتی جام جهانی

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها