کد خبر : 63268

اولین واکنش رادوشویچ پس از فسخ قراداد با پرسپولیس

اولین واکنش رادوشویچ پس از فسخ قراداد با پرسپولیس

دروازه‌بان کروات پرسپولیس پس از فسخ قراردادش با این تیم گفت: در چشمانم نگاه کردند و گفتند اگر از شرایطت راضی نیستی، برو.

به گزارش ایرنا، بوژیدار رادوشویچ عصر روز چهارشنبه پس از پنج سال حضور در پرسپولیس، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. این بازیکن پس از فسخ قراردادش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد دلایل جدایی‌اش صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 مشکلات بسیاری را در این پنج سال حضور در پرسپولیس تحمل کردی. چه شد که جدا شدی؟ 

مدیران باشگاه بی احترامی های بزرگی به من و خانواده‌ام کردند.

 چندین ماه با این مشکلات سر کردی، اقدامی از سوی باشگاه برای حل مشکلات صورت گرفت یا خیر؟

آنها به تعهدی که در ماه اکتبر کرده بودیم پایبند نبودند. زمانی هم که من اعتراض کردم، در چشم‌های من نگاه کردند و گفتند اگر از شرایط راضی نیستی، می‌توانی بروی. من هم توصیه آنها را گوش کردم.

چرا در این مدت با مدیر عامل پرسپولیس جلسه‌ای نگذاشتی؟

خواستار این جلسه بودم. او حدود هشت ماه است که به باشگاه آمده اما حتی یکبار هم با تنها خارجی تیم صحبت نکرده است.

 سر انجام قراردادت را با پرسپولیس فسخ کردی. 

به غیر از احترام به من و خانواده‌ام، چیزی نمی‌خواستم. برخی رفتارها آزاردهنده بود. آنها حتی به تعهدشان پایبند نبودند. از رفتار آنها خیلی مسائل مشخص بود. من بچه نیستم. ۳۲ سال سن دارم. در این شرایط راهی جز فسخ قرارداد نداشتم.

صحبت‌های ضد و نقیضی از دلایل فسخ قرارداد این بازیکن به گوش می‌رسید، اما موضوع مشخص این است که مسائل مالی در جدایی این بازیکن نقش ویژه‌ای ایفا کرده است. دروازه‌بان کروات پرسپولیس در حالی که قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد که مسئولان باشگاه در آستانه یکسان‌سازی قرارداد او بودند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها