کد خبر : 63233

بوژیدار رادوشوویچ واقعا با پرسپولیس فسخ کرده است؟

بوژیدار رادوشوویچ واقعا با پرسپولیس فسخ کرده است؟

فسخ قرارداد رادوشوویچ، دروازه بان پرسپولیس فقط ادعای رسانه کروات است و سندی در این باره در دست نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از رسانه های کروات مدعی شده است که رادوشوویچ با باشگاه پرسپولیس  فسخ قرارداد کرده است، اما این موضوع تکذیب شد.  

یک منبع آگاه اعلام کرد که هیچ نامه رسمی و سندی مبنی بر این که رادوشوویچ با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد کرده است، وجود ندارد. البته مرخصی رادوشوویچ به پایان رسیده و گل محمدی هم امروز به این موضوع اشاره کرد. به هر حال باشگاه پرسپولیس منتظر است تا این دروازه بان به تهران برگردد و اتفاقی رخ نداده است. این که چطور یک سایت کروات این حرف‌ها  وادعا را مطرح کرده، مشخص نیست.  

رادوشوویچ نه تنها تا پایان امسال، بلکه ۲ فصل دیگر هم قرارداد دارد و به باشگاه پرسپولیس متعهد است. این دروازه بان کروات باید تا امروز به ایران برمی گشته و تا کنون غیبت داشته است؛ اما هیچ سند و مدرکی مبنی بر فسخ قرارداد رادو وجود ندارد و فقط ادعای رسانه کروات است.  

البته باشگاه پرسپولیس مشکل پرداخت پول به رادوشوویچ را دارد و همه اعضای تیم از بازیکنان تا کادر فنی ریالی پول دریافت می‌کنند، اما رادوشوویچ تنها بازیکن خارجی تیم است که باید دلاری پول بگیرد. با توجه به این که باشگاه پرسپولیس دولتی است، این باشگاه برای تبدیل ریال به دلار باید مجوز بگیرد که چند روز طول می‌کشد و این موضوع فقط مشکل پرسپولیس نیست و استقلال هم چنین مشکلی را برای پرداخت پول دیاباته و میلیچ دارد.

باشگاه پرسپولیس تا قبل از بازی با ذوب آهن به حساب همه اعضای تیم خود ۵ درصد از مبلغ قراردادشان را  واریز کرد  و بعد از گذشت چند روز باید رادوشوویچ هم پاداش ۲۰ هزار دلار خود را دریافت می‌کرد، اما این دروازه بان از ایران رفت. البته مسئولان باشگاه به او گفته اند بعد از بازگشت به ایران ۱۰ درصد از پول خود را می‌گیرد. این دروازه بان کروات یک سری مطالبات از سال‌های گذشته دارد و قراردادش هیچ ارتباطی با مالیات وی ندارد.  

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها