کد خبر : 63220

سیلی محترمانه اسکوچیچ زیر گوش بحرینی ها

سیلی محترمانه اسکوچیچ زیر گوش بحرینی ها

بحرینی ها از فرصتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی مقدماتی جام جهانی در این گوره به آنها داده نهایت استفاده را می برند و آنها اگر در ایران بازی داشتند، طبعا وضعشان اینقدر خوب نبود.

به گزارش خبرورزشی -ورزشگاه المحرق که فدراسیون فوتبال بحرین تاییدیه برگزاری مسابقات را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته، یک مجموعه مستلهلک است که چندین سال قبل بازسازی شده و به گفته اسکوچیچ که در این زمین، تیم ملی ایران را تمرین داده کیفیت مناسبی ندارد.

کاملا طبیعی است که سرمربی تیم ملی ایران حق دارد از کیفیت زمین چمن ایراد بگیرد و این مسئله را به گوش مسولان برگزازی مسابقه برساند؛ در نقطه مقابل خبرنگاران بحرینی که برای مصاحبه با اسکوچیچ دندان تیز کرده بودند هم در سالن کنفرانس خبری کمین کردند تا سرمربی تیم ملی ایران را به گوشه رینگ ببرند.

پاسخ اسکوچیچ اما به خبرنگار بحرینی که او را متم به بهانه تراشی کرد، به موقع و کوبنده بود؛ «اگر شما زمین را ببینید چیزی را می‌بنیید که من هرگز در زندگی ندیده ام. این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما رو به رو شوید و من فرار نمی‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید.»

بحرینی ها از فرصتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی مقدماتی جام جهانی در این گروه به آنها داده نهایت استفاده را می برند و آنها اگر در ایران بازی داشتند، طبعا وضعشان اینقدر خوب نبود و بلبل زبانی هم نمی کردند!

لازم بود که یک نیروی بالقوه و مسول در اندازه سرمربی تیم ملی، قبل از شروع بازی ها گرد و خاک کند و لابه لای حرف های محترمانه اش به بحرینی ها بفهماند هر حرفی را نمی توانند بزنند و با هر سوال نامربوطی، جواب کوبنده ای می گیرند.

امیدواریم تیم ملی ایران با همین صلابت بازی های خود را آغاز کند و هر حریفی که مقابلش قرار می گیرد را در کوبنده ترین حالت ممکن شکست بدهد. ما بازی های سختی در پیش داریم و این روزها مجبوریم به خاطر پیروزی های اجباری در هر مسابقه، با رویحه ای فراتر از حد تصور به میدان برویم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها